RMwoF

מעריצי מועדון הכדורגל הספרדי ריאל מדריד ברחבי העולם יזכו ליהנות בשנים הקרובות מההזדמנות לחוות את הקבוצה האהודה עליהם בדרך ייחודית, הודות למיזם יוצא דופן בשם Real Madrid World of Football Experience שהתחיל באוסטרליה.

הקבוצה ביקשה מחברת התקנת התערוכות האוסטרלית אינטרפ (Interp) וממוזיאון מלבורן ליצור עבורה מיצג נייד אליו יוכלו אוהדים להגיע כדי להרגיש קרובים יותר לקבוצה. הביתן, באורך 50 מטר וברוחב 30 מטר, כולל ארבעה מתחמים: תערוכת גביעים, בה מוצגים לראשונה מחוץ למדריד כל גביעי הקבוצה – 13 גביעי ליגת האלופות, גביעי כדור הזהב ונעל הזהב וגביע מועדון הכדורגל של המאה שהוענק לה על ידי פיפ"א, מיצג וידאו ב-360 מעלות, אזור משחקים, וחנות מזכרות.

כדי ליצור רושם מרבי על המבקרים, נבנו במסדרות הכניסה לביתן שני קירות וידאו מקבילים המציגים את סיפור הקבוצה. כל אחד מהקירות מורכב מ-18 מסכי HD בגודל 49 אינץ' עליהם רצה מצגת וידאו. כדי שהמסכים יעבדו בסנכרון מושלם גייסו מנהלי המיצג את חברת האינטגרציה אמפד דיגיטל (Amped Digital). זו בחרה להשתמש בנגני המדיה של חברת ברייטסיין (BrightSign) לשליטה על המסכים.

RMwoF

"השתמשנו בנגנים של BrightSign לפרויקט הזה בזכות הקלות והדיוק שבה הם מסתנכרנים, כמו גם בזכות העמידות והאמינות שלהם", אמר דילן דניאל הולצהאוזן, מנהל הפעילות ב-Amped Digital, שציין כי לקיר וידאו כזה נדרש תזמון מושלם ברמת הפריים הבודד, כך שלא יהיה דיליי בין מסך אחד לשני. "איננו מאמינים שיכולנו להשיג ביצועים כאלו בשימוש בפתרון אחר".

מכיוון הרכבת קיר וידאו כזה איננה משימה פשוטה, והביתן אמור לנדוד ברחבי העולם ולהיבנות כל פעם מחדש, קודדו היוצרים את הכבלים של הנגנים והמסכים, וכדי להפחית את כמות הכבלים השתמשו בסדרת XT – המתקדמת ביותר של BrightSign, המאפשרת לכבלי הרשת לשמש גם ככבלי חשמל.

לאחר כ-4 חודשים מוצלחים במלבורן, לאחרונה נעל הביתן את שעריו ופורק לקראת תחילת סיבוב ההופעות שלו בעולם, שצפוי לעבור ב-5 השנים הקרובות ב-14 ערים. טרם נחשפו שמות הערים ותאריכי הפתיחה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG