נקודת קצה חדשה לשימוש ברשת ארגונית סטנדרטית להפצת תכני וידאו (תמונה: QSC)

 

QSC החלה להשיק את סדרת Q-SYS NV שלה שממוטבת, לפי החברה, לשימוש במרחבי פגישות מקושרים באמצעות רשת סטנדרטית ברוחב פס של גיגה-ביט, ובעיקר לשילוב עם התקנים אחרים באקו סיסטם של QSC.

מדובר בנקודת קצה המאפשרת קידוד ופענוח של וידאו לצורך הפצה באמצעות התשתית בחברה המבוססת על קבלת אותות HDMI ומספקת איכות גבוהה – עם תמיכה ברזולוציה של 4K60 ודגימת 4:4:4 – וזמן אחזור נמוך במיוחד. לפי החברה אין צורך בקידוד מיוחד בעת ההתקנה שנמשכת דקות ספורות בלבד.

כאמור המערכת, NV-32-H, עברה מיטוב כדי לשמש חדרי פגישות וישיבות והיא מצוידת בטכנולוגיה הקניינית של החברה, Q-SYS Shift, שהיא סכמה לכיווץ וידאו ברשת באופן דינמי – התאמת צריכת רוחב הפס ברשת בהתאם לתוכן הווידאו ולמצב הרשת. המטרה היא לאפשר למשתמשים ברוב חדרי הישיבות בארגון שלא להתפשר על איכות התצוגה, ועם זאת לחסוך כמה שיותר ברוחב הפס ולנצלו ביעילות מרבית.

המערכת יודעת להציע תרחישי תפעול מגוונים כמו יכולת להזרים שני אותות וידאו באיכות של 1080p וב-60 הרץ בו זמנית אל שני מסכי תצוגה שונים באמצעות נקודת קצה אחת, יכולת לחבר מצלמת וידאו לחדרי ישיבות באמצעות מחבר USB ליישומי וועידות וידאו מרוחקות, וכן לשלב אודיו באמצעות קודים מבוססי תוכנה.

בנוסף, NV-32-H היא יחידה קצה שיודעת לעבוד עם Teams של מיקרוסופט (Microsoft), עם Hangout Meet של גוגל (Google), עם WebEx של סיסקו (Cisco), עם Zoom ועוד.

"סדרת NV משלימה את חוויית חדרי הפגישה שמציע האקו סיסטם של Q-SYS. השילוב של יכולות הזרמה מקבילה של וידאו באמצעות HDMI עם שיחות רשת בחדרי הפגישות, עיבוד האודיו ויכולות הניתוב של Q-SYS, מהווה פתרון טבעי ויחיד המייצג פרדיגמת אינטגרציה מהטובות בשוק", אמר מייק ה. בראנדס, מנהל מוצר בקבוצת Q-SYS Video.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG