מתג HDMI ו-VGA עם יכולת העברת תוכן ב-4K למרחק של עד 40 מטרים (תמונה: Key Digital)

 

קי דיגיטל (Key Digital) חשפה את לוחית הקיר KD-X2x1WVTx למיתוג תצוגות בסביבה ארגונית לשילוב בהתקנות אינטגרציה מקצועיות, כהגדרת החברה. לוחית זו, שמעבר להתקנתה בקיר ניתן להתקינה גם בגומחות מתאימות בשולחנות וברצפה, מאפשרת בחירה בין כניסת HDMI או VGA לצורך התצוגה המתנהלת במקביל להעברת אותות אודיו. בכל מקרה אותות ה-VGA והאודיו עוברים המרה ל-HDMI לפני ההעברה לתצוגה.

KD-X2x1WVTx תומכת ב-HDCP 2.2 עם תמיכה ב-4K בקצבים של 24 ,25 ,30 ו-60 הרץ ובדגימת 4:4:4 עם רוחב פס של עד 18 גיגה-ביט/ לשנייה. אותות ברזולוציה המרבית של 4K ניתנים להארכה למרחק של 40 מטרים, אך אם מסתפקים באותות באבחנה של FHD 'בלבד' ניתן להעביר את האותות המתקבלים למרחק של עד 70 מטרים באמצעות כבלי Cat5e או CAT6.

בחירת המבוא הרצוי מתבצעת בכמה דרכים, כולל ידנית מהלוחית עצמה באמצעות לחיצה פשוטה על כפתור הממוקם על הלוחית לצד מבואות האות. היא גם תומכת במיתוג אוטומטי כאשר היא מזהה אות חדש, וכן יודעת לעבור להשתמש בכניסת המידע השנייה במקרה ובו היא מזהה ניתוק מהחשמל של המקור בו היא משתמשת ברגע נתון.

במקביל לאותות של התכנים, KD-X2x1WVTx מעבירה גם אותות IR ו-RS-232 כדי לאפשר שליטה בציוד שמוקם רחוק יותר, והיא משתלבת כמובן בעבודה מול משפחת פתרונות התצוגה החדשה של החברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG