ClearOne COLLABORATE Space logo

 

קליר וואן (ClearOne) הודיעה על הוספת תכונות חדשות לפטלפורמת שיתוף התכניות הארגונית שלה COLLABORATE Space אשר מתאימות את הפלטפורמה באופן מהודק יותר לתחום החינוך. לפי החברה התכונות החדשות מאפשרות תמיכה במספר כיתות לימוד, כולל תמיכה במספר מסכים שעובדים במקביל, וכן אבטחה משופרת. למעשה ההיבט של האבטחה הוא אחד מהשיפורים החשובים יותר וזאת במטרה לאפשר לפלטפורמה להגן מפני פגיעויות אבטחה ופרטיות כלליות שלפי קליר וואן שכיחות בפתרונות ענן מתחרים.

כאמור, COLLABORATE Space מציעה כעת תמיכה בעבודה עם מספר תצוגות בו זמנית. הבחירה היא של מארח הכיתה שיכול לבחור שימוש בעד שלוש תצוגות: האחת עבור התלמידים הנוכחים, אחת עבור משתמשים מרוחקים ואחת לשימוש עבור צורכי שיתוף תכנים. יכולות משופרות אחרות כוללות פגישות מקוונות באיכות גבוהה יותר, קביעת לוח זמנים קלה עם תפקודיות רבה יותר, שיתוף קבצים, שליחת הודעות, ביצוע הקלטות במהלך פגישות ואפשרות לשרטט הערות על תצוגות.

מעבר לכך ניתן יהיה להשתמש במערכת במהלך העברת החומר לתלמידים כדי לאפשר מה שבקליר וואן מכנים 'הרמת יד אלקטרונית' כך שהתלמידים יוכלו לשאול שאלות באופן מסודר ונוח יותר. כמו כן יוכל המורה/מנחה לקבל שליטה טובה יותר על איכות חומרי האודיו והווידאו המועברים לכל התלמידים, עם תמיכה בעד 100 משתמשים בו זמנית.

COLLABORATE Space מציעה פלטפורמה אחודה להעברת תכנים למספר רב של משתמשים בסביבה אקדמית, לצד אפשרויות כמו שיחות לטלפונים ניידים ונייחים, יצירת ערוצי תכנים ציבוריים ופרטיים הניתנים לחיפוש (שגם הם מגיעים עם הודעות, הערות, פתקים לוחות שרטוט ויכולות נוספות משלהם). כמו כן מציעה הפלטפורמה ממשק משתמש מעודכן ופשוט יותר לשימוש בכל התקן, וכן תוכנת שער לשיתוף פעולה עם מערכות SIP ו-H.323 מסורתיות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG