בכל צורה, בכל גודל כמעט, והרבה תרחישי פריסה – Crystal LED (תמונה: Sony)

 

בין שאר הדברים שחשפה והציגה סוני (Sony) בתערוכת אינפוקום (InfoComm 2018), חשפה לראווה גם את פתרון התצוגה המודולורי שלה Crystal LED שמאפשר, לפי החברה, לבנות קירות תצוגה ענקיים בכל גודל כמעט ובכל תצורה, ובמקביל להציג תצוגה עשירה באיכות הפרטים ודיוק הצבעים.

התצוגה המודולרית מתבססת על יחידות תצוגה שהחברה מכנה ZRD ועל בקרים בשם ZRCT. את יחידות התצוגה ניתן להצמיד זו לזו במדויק כך שלא ניתן להבחין ב-'תפרים' בין היחידות. ניתן להניחן זו לצד זו אבל גם זו מעל זו, ולפי סוני ניתן להגיע מבחינת גובה לעד 16 יחידות, וכמעט ללא הגבלה מבחינת אורך/רוחב. כל יחידה מציעה רזולוציה של 320×360 פיקסלים המתפרסים על פני מידות של כ-40.3×45.4×10 ס"מ, כאשר משקלה של כל יחידה כזו הוא כ-10 ק"ג. לכל יחידה יש שני חיבורי רשת; אחד שמשמש לקבלת מידע מהבקר והשני כדי לשרשר יחידה נוספת, כשבכל שרשור כזה ניתן לחבר עד 6 יחידות.

סוני מספרים שב 99% בכל יחידה מושג שחור מוחלט, וזאת בזכות בהירות ברמה של 1,000 ניט למצב ניגודיות ברמה גבוהה במיוחד שמגיעה עד 1,000,000:1. כן טוענת סוני שהתצוגות תומכות זוויות צפיה שמגיעות כמעט עד ל-180 מעלות, מבלי לאבד פרטים ומבלי שינוי בצבעים.

כל אחד מהבקרים שמחברים לתצוגה יכול לנהל עד 72 יחידות תצוגה באמצעות תריסר חיבורי רשת, אבל מדובר בבקרים שניתנים לחיבור זה לזה באמצעות כבלי רשת מסוג CAT5, כלשכל היותר ניתן לחבר זה לזה עד 20 בקרים כדי ליצור תצוגה המורכבת מ-1,400 יחידות ZRD.

לפרטים נוספים על הפלטפורמה, לחצו כאן.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG