סופוס, מובילה גלובלית באבטחת סייבר של הדור הבא, הודיעה היום כי בחרה בחברת אופק טכנולוגיות (Ofek Cloud MSP Distribution) כמפיצה למוצריה. אופק מתמחה בהפצת שירותי ענן מתקדמים בטכנולוגיות MSP. 

מימין - דורון כחילה ורהב רוזנטל. קרדיט תמונה - אופק טכנולוגיות

במסגרת שיתוף הפעולה עם סופוס,  אופק טכנולוגיות תפיץ למשווקי סופוס בישראל את סל הפתרונות הרחב של סופוס, הכולל: פיירוולים, הגנת תחנות קצה ושרתים, מערכות  EDR, הצפנות, סינון מיילים מתקדם שירותי צייד איומים (SOC) ועוד, ההפצה תתבצע בתצורה חודשית, ולכל סביבה קיימת (ענן ציבורי\פרטי, היברידי או מקומי), זאת, בנוסף לייצוג והפצה של לקוחות נוספים בתחום. 

במסגרת הפעילות המשותפת, אופק טכנולוגיות תספק למשווקים בישראל את הפלטפורמה המשתלמת ביותר למכירת פתרונות הסייבר המתקדמים של סופוס בענן, לרבות מעטפת ניהול רחבה הכוללת יכולות חיוב, ניהול ותמיכה. 

לדברי רהב רוזנטל מנכ״ל אופק טכנולוגיות ״באנו לשנות את שוק ההפצה בישראל, בעיקר בתחום הגנה על המידע באמצעות מודל חודשי גמיש, המעניק ללקוחות הישראליים זמינות, סקלביליות והתאמה אישית. השילוב של מוצרי סופוס בפלטפורמות, המוצרים ומערכות האוטומציה הקיימות היום באופק טכנולוגיות, ישנה את חוקי המשחק בשוק המקומי ויעניק אקו-סיסטם שלם בפתרון מקצה לקצה לארגונים ולשותפים״. 

לדברי דורון כחילה, מנהל פעילות סופוס בישראל, "אנו עדים היום לכך שהיערכות ארגונית מקדימה, על ידי רכישת הכלים והשירותים הנכונים, יכולה למנוע נזק גדול לארגונים במקרה של תקיפת סייבר שעלולה להביא לידי השבתת הארגון. הבחירה באופק קלאוד כמפיץ MSP, תאפשר למשווקים להגן על ארגונים רבים, בצורה פרואקטיבית, בעלות חודשית, ובכך תאפשר גם לעסקים קטנים ובינוניים להתגונן מפני תקיפות מורכבות ואיומים לא ידועים, תוך קבלת שירות מומחה מחברה מובילה בתחום" 

לאחרונה פרסמה סופוס סקר לפיו, במהלך 12 החודשים האחרונים, חוו 49% מהארגונים בישראל מתקפת כופר. לדברי רוזנטל ״שם המשחק הוא נגישות. כאשר מדווח כי עלות התאוששות ממוצעת מפגיעת תוכנות כופר מגיעה בישראל ל-569,729 דולר, אי אפשר להישאר אדיש למספרים. לכן היכולת של ארגונים מכל הגדלים והתעשיות לקבל מעטפת הגנה מתאימה למידותיהם ולצרכיהם, היא אינהרנטית למלחמה היום יומית מול התוקפים ויכולה לשנות את הקלפים. יתרה מכך, היכולת של ארגונים, לקבל בקלות ובמהירות את הגרסאות המעודכנות ביותר, תעניק להם פתרון מושלם של מעטפת הגנה טובה ואיכותית ללא התחייבות וללא הוצאות תפעול, אחזקה ושדרוג. ביחד עם סופוס נוכל לפצח את הנוסחה הטובה ביותר לתת לארגונים בישראל מכל הגדלים את הפתרון שהם רוצים בצורה שהם צריכים״.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG