ארבעת מקרני הלייזר הקולנועיים החדשים של ברקו/סינאייוניק (תמונה: Barco)

 

סינאייוניק (Cinionic), מיזם מקרני הקולנוע המשותף שמאחוריו עומדת ברקו (Barco), הציגה קו מקרני לייזר חדש המיועד להקרנות בבתי קולנוע עם תמיכה טבעית בהקרנות 4K. לפי שתי החברות מדובר במקרנים שמוכנים כבר לדור הבא ומציעים חדות גבוהה יותר, תמיכה במגוון צבעים רחב יותר ועם אחידות צבע ובהירות בכל אזורי התצוגה.

הסדרה החדשה מכילה ארבעה מקרנים בארבע רמות בהירות שנעות בין 11,000 ל-25,00 לומנס, התקנה קלה, ותמיכה ב-EcoPure- טכנולוגיית צריכת הכוח והרעש החכמה של ברקו שמאפשרת לטענתה תפעול נקי וחלק מתקלות.

המקרנים תומכים במרחב הצבעים P3 באופן מלא וב-98.5% ממרחב הצבעים Rec. 2020 והם מסוגלים להקרין תכני  4K גם בקצב של 120 פריימים/לשנייה עם תמיכה ב-HDR.

"יותר ויותר יוצרי סרטים מביאים תוכן ב-4K והמציגים מחפשים דרכים להציג לראווה את ההתקדמות הזו על המסך. המקרנים בליין Barco Series 4 שלנו מספקים הזדמנות ייחודית למציגים להביא 4K לאולמות המיינסטרים שלהם עם שילוב של התועלות שמציעה טכנולוגיית הלייזר עם התקנה יעילה ופתרון נוח גם מבחינה פיננסית. הדור החדש של מקרני הלייזר שלנו מספק פתרון שמקל על כל אולם – מאולמות קולנוע עצמאיים ועד קומפלקסים מרובי אולמות – להציע לקהל חוויות ייחודיות ומובדלות", אמר ווים באיינס, מנכ"ל סינאייוניק.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG