פתרונות שיתוף פעולה צוברים תאוצה בכל ההיבטים הארגוניים. יותר ויותר חברות הבינו שכיום, בעולם דיגיטלי ונייד, כל פינה בארגון כמעט יכולה להפוך למרחב היוועדות או לחדר ישיבות קטן. ולא רק בתוך הארגון עצמו, גם ישיבה בבית קפה יכולה להפוך לשיחת ועידה חובקת עולם ואנשים בתנאי שאתה מצויד בציוד הנכון

דוגמה מצוינת לכך הוא Hoodle Hub One+, פתרון שיתוף המידע והעבודה החדש של HRT המאפשר ליצור פגישות וירטואליות בחדרים, פינות קפה, חדרי ישיבות -מערכת HRT עצמה מספקת WIFI מקומי, כך שכל המשתתפים יכולים להתחבר אליה או לרשת הארגונית. באמצעות הפתרון ניתן לשתף באופן אלחוטי עד שש מצגות בו זמנית, רזולוציה באיכות 4K במסך ראשי מכל מכשיר נייד בו מצוידים המשתמשים בשיחה, כולל מחשבים ניידים, טאבלטים וטלפונים חכמים של משתתפים אחרים בוועידה. 

יתרון נוסף של הפתרון היא היכולת לייצר עד ארבעה חדרי ישיבות 'מתואמים' – CONCURRENT ROOMS, תוך גמישות מרבית בהצגת התוכן.  

הפתרון, שמכונה בקיצור +HHO, תומך גם בחיבור קווי, מה שמאפשר ליצור חדרי שידור ללא מגבלה, וזאת לעומת מגבלה של עד 4 חדרים בעת שימוש בחיבור אלחוטי. בנוסף מדובר בפתרון שמציע ממשק מלא עם פתרונות שיחות ועידה או וועידות וידאו כמו vidyo,Skype for Business של מיקרוסופט (Microsoft), כמו גם WebEx של סיסקו (Cisco), זום (Zoom) ועוד.

HuddleHub_multiroom_640x345

"לא צריך כבלי HDMI על השולחן. כל אחד יכול להשתמש במכשיר שלו, ובאמצעות חיבור מצלמת USB ניתן לשדר את התוכן לעד 150 איש בו זמנית בכל חדר, וכאמור, עם יכולת התממשקות לפתרונות ועידות וידאו קיים בארגון. כל זאת ללא שום פעולה מורכבת או מסובכת. עם החיבור מתקבלים עד שלושה אולמות בנוסף לאולם הראשי, כאשר השרשור מבוצע באמצעות המערכת הפנימית. זהו התקן שמציע כמה פונקציות בו זמנית במכשיר אחד, והוא חזק, אמין ומכיל שדרוגים אוטומטיים ללא עלות", סיפר ל-AVmaster דב קובסניאנו, מנכ"ל אולטק פתרונות שהחלה להפיץ את המוצרים של HRT בישראל.

למי אתם מייעדים את הפתרון החדש ?

קובסניאנו: "מדובר בקשת רחבה של יישומים. הפתרון יכול לחסוך לארגונים גדולים בהם קיימים מצבים של לחץ על חדרי ישיבות ובנוסף משתמשים אשר מחפשים פשטות במצגות. הפתרון מתאים מאוד לאוניברסיטאות בהן ניתן לשדר הרצאות בו זמנית לעד 150 משתתפים, ואפילו לשדר לאולם נוסף באמצעות תוכנת ועידת וידאו בלייב על ידי חיבור מצלמת USB פשוטה".

למעשה לפי קובסניאנו מדובר בחלק מחזון ההפצה של אולטק עבור +HHO: "אני מצפה שארגונים בהם מצויים חדרי ישיבות, יוכלו להרחיב את הפעילות בחדרי ועידה וריטואליים והכל ללא שימוש בכבלי HDMI באמצע שולחן הישיבות. גם אוניברסיטאות בישראל הם לקוח חשוב וישתמשו במוצר באולמות ההרצאה, ובכך יעזרו לסטודנטים לקבל ערך גדול יותר מכל הרצאה מכיוון שניתן לקבל את כל התוכן ישירות אל המכשיר האישי, דבר המסייע במיוחד לאלו שיושבים בשורות האחרונות להישאר "ערניים" בהרצאות ללא מאמץ מיוחד". 

דב קובסניאנו

מהי הסיבה שחברת אולטק לקחה את ההפצה של המותג?

"קיבלנו החלטה אסטרטגית שאין לנו שום רצון להיות 'סופרמרקט' של מוצרים ופתרונות, אלא להתמקד בחברה איכותית אחת בכל תחום, בדומה לפניקס (Phonenix), מצלמות ה-PTZ של טלה-ביז (TeleBiz) וכן פתרונות שיחות הוועידה של וידיו (Vidyo). מכיוון שכך בחרנו לצרף את HRT שהיא חברה חדשנית שמציעה את כל מה נדרש בעולם מרחבי ההתוועדות (Huddle Rooms) בהתקן אחד, ומכאן גם שם המוצר HHO".  

מה אסטרטגיית השירות שאתם תציעו לשוק הישראלי?

"הרעיון הוא להחזיק מלאי של מוצרים כך שיהיה מענה מהיר לדרישות ולא פחות חשוב לציין שיש לנו מענה ישיר מיידי החברה מחו"ל".

באולטק נערכים לשורה של פגישות והדגמות של Hoodle Hub One+, ושל פתרון האחר שאינו תומך בחיבור אלחוטי, כולל שיחות ישירות עם משווקים פוטנציאליים נוספים.

קובסניאנו מסכם: "אנחנו מחויבים לספק את הפתרונות הטובים ביותר ללקוחות שלנו, ואנחנו רוצים ליצור שותפויות עם ספקים אסטרטגיים שמשלימים את סל המוצרים שלנו ושותפים לחזון של פיתוח יחסים ברי קיימא". 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG