שבוע לפני תחילת תערוכת ISE 2018, כינסה Crestron ישראל לאירוע אינטימי וממוקד קבוצת יועצים מובילים מתחום ה-AV במסעדת Deca שבתל אביב. שיחות מקצועיות לצד נטוורקינג שנערכו במהלך ארוחת בוקר מפנקת במיוחד בקומה הראשונה אשר לאחריה עברו המוזמנים למנה העיקרית שכללה חשיפה מקדימה של חלק מהפתרונות שיוצגו ב-ISE ולקינוח נערך דיון בצורת שולחן עגול ובו הועלו רעיונות ושאלות לגבי מצב התעשייה ומגמות לשיפור

חושבים ונהנים - אורחי האירוע

את דברי הפתיחה נשאה ספי אהרון מנהלת מכירות ב- Crestronישראל, ומי שאחראית על פיתוח הקשר עם קהילת היועצים המקצועיים בחברה, ואחריה הציג עומר ברוקשטיין, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, מה עתידים לראות המבקרים שיגיעו לביתן היצרנית בתערוכת ISE הקרובה באמסטרדם.

בין הפתרונות אשר יוצגו ב-ISE הקרוב בביתן Crestron, תיכלל הרחבה נוספת לפלטפורמת ה-NVX אשר תאפשר חיבור לעולם DANTE (תקן העברת אותות אודיו על גבי הרשת), וכן הצגת יכולות ראשונה של ה-XiO, פתרון הניהול המרכזי של החברה למערכות AV over IP. כמו כן יוצג שדרוג למשפחת ה-DMPS ההופך אותו למענה מבוסס רכיב יחיד הכולל את כל הדרוש לחדר ישיבות, לרבות יכולת מיתוג, הרחקה, Scaling לאותות 4K ואפילו הטמעת יכולת ה-Air Media, פלטפורמת שיתוף התכנים האלחוטית של Crestron.

ה- Air Media עצמו מוצג כעת בגרסה  2.0אשר כוללת שיפורים משמעותיים כמו צריכת רוחב פס מצומצמת, זמני תגובה מהירים הבאים לידי ביטוי בתצוגה, יכולת אימות מול Active Directory ושרת רדיוס (פרוטוקול 802.1x) ועוד.

עומר ברוקשטיין
ספי אהרון

כיצרנית AV מובילה זיהתה Crestron צורך בפתרון גם לאזורי ישיבה בלתי פורמאליים, ופיתחה פתרון מתאים לחללים אלו. המענה החדש נקרא Free Form והוא מאפשר למשתמש העובד בחללים אלו לשתף תכנים הן בחיבור HDMI והן באופן אלחוטי באמצעות ה-Air Media המובנה. גם על גבי ה-Free Form נשמרת חוויית המשתמש כחלק מאסטרטגיה לשיפור הליכי העבודה והנגשת ה-AV הארגוני לכל עובד.

עוד חידושים אשר נחשפו הנם יכולת יישום שילוט דיגיטלי חדשה, שיתוף פעולה עם AppSpace אשר יאפשר הצגת תכנים ארגוניים, התאמת שילוט מחוץ לחדרים לעבודה מול יצרנים נוספים כדוגמת Robin, מצלמת עצמים (ה-Air Board) ההופכת כל לוח מחיק ללוח חכם ומשתלבת בקלות ובעלות נמוכה.

אילו מגמות שנחזו ב 2017 התגשמו ואיך? 

ברוקשטיין: "במהלך שנת 2017 חברת Crestron נכנסה חזק לתחום ה-AV Over IP, ה-UC, האודיו, הרחבה משמעותית של פלטפורמת ה-AirMedia ועוד. כל מה שהראינו באינפוקום וב-ISE נמצא ונמכר – מאות מוצרים חדשים במהלך 2017. נכנסנו לתחומים חדשים ומרתקים עבורנו, הרחבנו ונמשיך להרחיב את סל הפתרונות של Crestron לרמה ולאיכויות הגבוהות ביותר ובתקציב נגיש יותר". 

 

אילו מגמות נראה השנה? 

"מגמת החדרים ה'פשוטים' תימשך, טרנד VC/UC, 'דמוקרטיזציה' של ה-UC. בנוסף, יכנסו יותר פתרונות על גבי הרשת ונראה את המשך השילוב של פתרונות ה AV עם עולם ה IT בהובלת האינטגרטורים הגדולים. הפתרונות המפותחים כיום חייבים להיות IT Friendly ו'לשבת' על תשתית אחודה. תחום נוסף שיאיץ השנה הוא ה-AV AS A SERVICE, וגם אותו נציג השנה בתערוכה". מספר ברוקשטיין.

מה לגבי AV בענן? 

"שירות ה CLOUD שלנו כבר קיים מ-2012, הבקרים שלנו ערוכים לזה. ועכשיו נותר רק לממש את היכולות שפיתחנו במשך ה-15 שנה האחרונות. את כל הפתרונות האלו, ווד רבים ארים נציג לראשונה ב-ISE, ואין לי ספק שאלו ישנו את האופן שבו אנחנו מכירים את תעשיית ה-AV היום"

משפט סיכום?

"ביתן  Crestron יהיה גם השנה הביתן הגדול והמרשים בתערוכה. במהלך התערוכה נחשוף מספר שיא של מוצרים חדשים. הדגש השנה הוא על הפתרון המלא לסביבת העבודה המודרנית – החל מהחדרים הקטנים והפשוטים (עם פתרונות Lite DM חדשים), דרך חדרי וועידה בינוניים וגדולים, ועד חדרים ייחודיים הקיימים בכל ארגון, כגון חדר Board, אודיטוריום וכדומה – ובכולם, Crestron מאפשרת חווית משתמש זהה."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG