הכירו את Miro ו Mural, פתרונות ה'סדנאיים' יעילים ופשוטים לשימוש המאפשרים להתחיל מ'לוח לבן' נקי עד לכדי הורדת משימות, לוחות זמנים, ניהול ומעקב ועוד המון הפתעות, וכל זה באופן מקוון ושיתופי. 

תמונה - Miro

השילוש הקדוש של כלי ניהול, המוח האנושי והמוצר שלכם

 

באתר החברה של Miro מוצגות יכולות מבטיחות הכוללות תמיכה בסדנאות, ניהול פגישות, סיעורי מוחות, ניהול מוצר ואפילו תכנון ואסטרטגיה. הפוסט הזה מתרכז באחד התרחישים המוכרים לצוותים המטפלים בפיתוח רעיונות ומוצרים- אותה פגישה ראשונית אליה מזמנים את בעלי התפקידים הרלוונטיים בארגון, ועל לוח לבן ונקי מתחילים להעביר את הרעיון המרכזי, לנתח, לשפר, לתשאל, לחלק משימות, להגדיר לוחות זמנים ועוד.

בעידן הקורונה, התרגלנו לעשות שימוש בכלים מקוונים והשניים האלה – Miro ו Mural הם מהעוצמתיים שבהם. הם משמשים מקום מפגש לחדשנות, יזמות ושאר מחוללי השינוי הפוטנציאליים, ולרוב מרכזים סביבם את ה"מעבדים" החזקים ביותר בארגון. 

לוח פעילות מתוך סדנה של Discovers על גבי Mural

פתרון חשוב ל New-Normal

Miro ו Mural הם כלי און-ליין שיתופיים אשר משווקים חינם בתצורתם הבסיסית, עם אופציה לשימוש בתכונות רחבות יותר בתשלום, בדיוק כפי שאנחנו מכירים משירותים אחרים כדוגמת זום. הפתרונות מאפשרות שיתוף של גורמים מגוונים בארגון ומחוצה לו, במקביל לשיחת וידאו משותפת בה ניתן להגדיר מי מנהל את הישיבה (ואת הלוח), לעשות שימוש בתבניות מוכנות, ליצור חדשות, לשתף מסכים ועוד. 

מה שמעניין בפתרונות כמו הללו הוא דווקא הסדר הנשמר והיכולת להשאיר את הצוות מפוקס ויעיל בסביבה 'נקיה', בהשוואה ללוח מקושקש ועמוס המחשבות שמאפיין פעילות דומה בחדר ישיבות פיזי.
יתרון נוסף הוא המענה לאתגר של סיום כל אירוע רב משתתפים – העברת התובנות וההחלטות לפרקטיקה. הן ה Miro וה Mural תומכות בהפקת והפצת שפע של תוצרים 
בסוף כל 'ישיבה' וירטואלית אשר מאפשרים את רצף הפעילות הארגונית ברזולוציות שונות ומעקב אחר ביצוען.

תמונה - Miro

אינטגרציה קלה ומהירה עם הכלים המובילים בשוק

אינטגרציה היא כבר מוצר צריכה בסיסי. ב Miro למשל דאגו לאינטגרציה עם הכלים החזקים בשוק, והפתרון פועל בסנכרון עם עשרות פלטפורמות מובילות ביניהן מיקרוסופט טימס, סלאק, אסאנה, גוגל דרייב, וואן דרייב, דרופ-בוקס, סיילספורס, טרלו ועוד רבות וטובות. 

פתרון פשוט ויעיל

סוגי הכלים אליהם נחשפים צוותי העבודה בתקופת הקורונה המאתגרת, נותנים מענה על מגוון צרכים ולעיתים מתברר שהפתרון ה'כפוי' עולה על זה השגרתי אליו היינו מורגלים. שני הכלים העוצמתיים שאנחנו מביאים כאן הם בדיוק כאלה. הם מאפשרים יצירתיות מרבית, הם יציבים, מובנים ןידידותיים ובעיקר תומכים ב collaboration בין מחלקתי חשוב ביותר והמשך צמיחה של הארגון.  

משה וייס discovers (צילום פרטי)

"התאהבתי ואני לא מסוגל להפסיק". מילה של מומחה - משה וייס מייסד ושותף ב discovers

Miro ו- Mural (המתחרה הוותיקה והמושבעת) הפכו לחלק מחיי הסדנאות וההכשרות שאנחנו (חברת דיסקאברס) עורכים ב- 7 החודשים האחרונים מאז פרוץ הקורונה.

זה נכון שאני עובד עם Mural כבר 10 שנים מהרגע שהיו סטארט-אפ קטן וצעיר שבא לשנות את העולם הגלובלי, אבל בחודשים האחרונים הכלים הללו הפכו להיות היום יום שלנו.

הסמינרים להכשרות הפכו להיות 'אונליינים' כמעט לחלוטין, סדנאות פרונטליות בוטלו כמעט כולן. ארגונים ועצמאיים צמאים ללמוד ולהטמיע כלי סיעור מוחות וירטואליים כגון אלה.

אז מה מצאתי בהן?

אוסף תבניות מוכנות לכל מטרה. מניתוח מצב קיים, דרך יצירת אמפתיה, סיעור מוחות ואפילו תבניות לשימוש במתודולוגיות של Agile.

כלים חזקים לשימוש מנחה הסדנא- ממעקב אחר משתתפים (לזהות שלא 'בורחים' ושמשתתפים בפעילויות), דרך מתן זמנים, צ׳אט מובנה, שליטה מלאה באוביקטים על המסך ומערכת הצבעות חזקה.

שימושיות פשוטה וקלה לתפעול. פשוט לזרוק את המחשבות פנימה ולסדר אותם בקבוצות או בערימות ולקבל מסקנות ברורות.

אינספור תוספים וחיבוריות למערכות קיימות.

מה כל אלה מאפשרים?

קנבס (Whiteboard) חופשי לכל מטרה, מתי שרוצים ואיך שרוצים.

מנגנוני הצבעה דמוקרטיים בצורה מלאה – לא רואים מה אחרים מצביעים (לעומת העולם הפרונטלי).

תוצאות הפעילות נשמרות בענן לאורך זמן לגישה מהירה ולעדכון בצורה פשוטה.

הקמת לוח פעילות ועבודה בו מהירה יותר מהעולם הפרונטלי. מאפשר לסיים סדנאות ופעילויות חשיבה מהר יותר.

אפשרויות ייצוא, OCR וכלים נוספים שמאפשרים חיבוריות פשוטה לדיגיטל שאופף אותנו.

זה נכון שבעולם הפרונטלי יש תחושה של חיבוריות, אנושיות וכיף. אבל אחרי שמשתמשים בכלים "כגון Miro ו- Mural מתאהבים בדיגיטל וביכולות שלו. אני התאהבתי ולא יכול להפסיק. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG