מסין תבוא הבשורה? שיואומי הסינית כבר מזמן הוכיחה את עצמה כענקית בכל מה שקשור לטכנולוגיה חכמה, מנורות לחדר השינה, דרך משקלי גוף, שעוני וצמידי ספורט ועד לשואבי אבק, סמארטפונים וטלוויזיות – עושה רושם שאי אפשר להתחמק ממנה. אם פעם, נחשב המותג הסיני לכזה שמספק חיקויים זולים באיכות ירודה, הרי שבשנים האחרונות, טיב המוצרים השתפר פלאים ואיתו גם הטכנולוגיה שהפכה את שיואומי למותג ממנו אחרים שואפים להעתיק. אתם יודעים מה אומרים: מיליארד סינים לא טועים ועובדתית, גם הפעם המשפט הזה הוכיח את עצמו כשלאחרונה השיקה הענקית הסינית את מסך ה-OLED השקוף הראשון בעולם שמופץ בשיווק המוני ואם תמונה אחת שווה 1,000 מילים אז עדיף שלא להכביר בהן כי מדובר במסך מרהיב ביופיו.

עיצוב מרהיב ביופיו

המסך, מסדרת Mi TV LUX OLED מתאפיין בפאנל OLED שקוף המזכיר בהיה מבעד לחלון כאשר הוא כבוי וכאשר הוא פועל? אז מתחילה החגיגה האמיתית, מאחר ונדמה כי התמונה פשוט 'מרחפת' לה באוויר.

המסך, שעלותו נאמדת בכ-7,200 דולרים, מגיע בגודל של 55 אינצ' עם יחס ניגודיות של 150,000:1, צבעים בתקן 10-Bit, ריענון תמונה של 120Hz ומנגנון החלקת תנועה, עם זמן תגובה של 1 מילי שניה לפיקסל. בתוך המסך, תמצאו את ערכת השבבים של שיואומי מדגם MediaTek 9650 ומנוע עיבוד תמונה חכם מבית שיואומי המאפשר שימוש ב-5 מצבי צפיה מוגדרים מראש.

ומה עם סאונד אתם שואלים? ובכן, המסך מגיע עם רכיב המזהה את התוכן המשודר ויודע להתאים באופן אוטומטי את מצב האודיו האופטימלי עבורו. בנוסף, המערכת מגיעה עם תמיכה מלאה ב-Dolby Atmos.

mi.com

עיצוב בעייתי? תלוי את מי שואלים

 

תראו, כמו שאמרנו קודם, מדובר במסך יפה במיוחד, אבל אם חשבתם להתקין אותו על קיר, תשכחו מזה. המסך השקוף מגיע עם מסגרת בעובי 7.5 מ"מ המתחברת לסטנד ייעודי ועגול, כדי שתוכלו לצפות במסך שלכם מכל כיוון. 

המסך מגיע עם סטנד ייעודי

האם חווית הצפיה נפגעת ? 

לצערנו, התשובה חיובית. בהנחה ואתם חובבי ציוד קצה – זה לא המסך עבורכם. זוויות מסוימות יגרמו לכך שלא ניתן יהיה לצפות בתמונה באיכות מרבית ואם תמקמו את המסך מול חלון או תאורה ישירה, ייתכן ותסבלו מחוויית צפייה שאינה אופטימלית ולמרות זאת, אם חיפשתם מסך שהוא הרבה יותר ממסך טלוויזיה אלא רהיט מעוצב של ממש ויש ביכולתכם להציב אותו באזור הנכון בבית, צפויה לכם חוויה מהנה במיוחד. 

הימורים על השוק המקצועי 
לפני הכל אנחנו עוסקים כאן בעולם המסחרי מקצועי ולכן מעניין אותנו האם השוק הזה יאמץ את הטרנד השקוף ומתי ?! 

אז… אנחנו מהמרים שכן! ואפילו בענק. טכנולוגיות נחלקות למספר ממדים. חלוקה מרכזית אחת היא בין טכנולוגיות שמשרתות פרקטיקה כמו פתרונות לחדרי ישיבות, וטכנולוגיות שמטפלות בחוויה- מרכזי מבקרים, לובאים, ריטייל ואפילו חדרי מלון שעשויים להשתדרג משמעותית באמצעות פריט יפהפה כמו זה. למימושים אלה אנחנו צופים עתיד מבטיח לשקופים. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG