בחודשים האחרונים ניתן היה לראות שתי תופעות מרכזיות בחסות וירוס הקורונה: אנשים שגילו מחדש את הספורט וניצלו את חודשי הסגר כדי להיכנס לכושר ולהביא את עצמם למיצוי הפוטנציאל הספורטיבי שהיה חבוי בהם כל אותן שנים ואחרים – גילו מחדש תחביבים ישנים כמו בישול, אפיה ואפילו אכילה. עבדכם הנאמן הוא שילוב מתקדם של השניים- גם הצלחתי להעלים (בגאווה, יש לציין), יותר מ-20 קילוגרמים שהפרידו ביני ובין מראה חטוב ובריא יותר ובמקביל, מצאתי זמן לתחזק קריירה כשף חובב שמבשל אינסוף מאכלים בריאים כחלק מהשגרה החדשה. בין אם אתם חובבי ספורט וכושר ובין אם אתם מתעבים כל דבר שקשור בתזוזה שלא לכיוון המקרר – הידיעה הבאה תגרום לכם לזוז. ככל הנראה היישר לשדה התעופה ולהגר לסינגפור ולמה אתם שואלים? ובכן, שיתוף פעולה ייחודי מסוגו בין ממשלת סינגפור וחברת Apple, שהשיקה לאחרונה את סניפה השלישי והמרשים במיוחד במדינה, קורא לאזרחי סינגפור לצאת ולהתאמן תוך שהם עונדים את שעוני הספורט של Apple ובתמורה לקבל תשלום שיכול להגיע עד 280 דולרים. 

photo credit: Pixabay.com

רגע, אמרתם הרגע שהממשלה משלמת כסף לאזרחים שיצאו להתאמן? 
כן. קראתם נכון. אז איך זה עובד? השעונים המתקדמים מסדרה 6 במסגרת שעוני הספורט של Apple מגיעים עם אפליקציית בריאות ייעודית המעודדת את הגולש לצאת ולהתאמן, עוקבת אחר האימונים ומאתגרת אותו. במקביל להשקת הסדרה, חברה אפל לממשלת סינגפור במטרה לתמרץ את הגולשים להשתמש באפליקציה ובתמורה לקבל מאות דולרים. זהו מהלך שיווקי ראשון מסוגו. "מערכת הבריאות בסינגפור היא מהמובילות בעולם. אנו נרגשים לקראת השת"פ הייחודי הזה" אמר ג'ף וויליאמס, COO בחברת Apple בראיון לרשת הטלוויזיה CNN

השעונים החדשים, לוקחים את טכנלוגיית המסכים הלבישים לשלב הבא- השעונים יודעים לעקוב אחר מדדים שונים אצל המתאמן ביניהם רמות חמצן בדם, ומתאפיינים בתצוגת רטינה יפהפיה.  

Apple store Singapore

ממש לאחרונה השיקה חברת Apple את החנות השלישית שלה בסינגפור. הסינגפורים
ידועים כחובבי (ומאמצי) טכנולוגיה מתקדמת, ויהיה מעניין לראות כיצד ישכילו לנצל את השת"פ לטובתם. שאלה לא פחות חשובה היא היכן וכיצד יתאמנו הסינגפורים? מדובר במדינה שהשיקה לאחרונה סדרת כלבים רובוטיים שישוטטו בפארקים ויאכפו ריחוק חברתי בין מתאמנים. לנו רק נותר לקוות שהממשלה תתחיל לשלם גם לנו על אימונים אישיים ועד אז, רק בריאות.  

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG