מידע עדכני במקום הנכון ובזמן הנכון הוא קריטי, ובטח כאשר מדובר על טרמינלים ותחנות מעבר.

אחד מהיישומים המוצלחים יותר שבוצעו בשנים האחרונות מגיע מספרינגפילד, מסצ'וסטס, ארצות הברית. בפרויקט ממושך שולבו בתחנת האוטובוסים והרכבות הראשית 'יוניון' מסכים אינפורמטיביים אשר מצליחים להתמודד עם תנאי מזג האוויר ותנאי הראות המאתגרים.

יוניון מחברת את תושבי עמק המייסדים, ורמוט, ניו המפשיר, ובאופן פוטנציאלי גם את קוויבק, לאזור ניו יורק, העיר ובוסטון, ומשמשת כמרכז מוניציפלי. חברת הרכבות אמטראק (Amtrak) וחברות אוטובוסים מקומיות מציעות מאות מסלולים והמטרה הייתה להפוך את המידע הרב לנגיש יותר כך שיוצג נכון בזמן אמת בחלקים השונים של התחנה, וכן להקנות לה מראה מודרני בקו נקי.

העבודה הועברה לחברה בשם GDS מאילינוי שפעלה ביחד עם אדריכלים מקומיים כדי ליצור קירות וידאו מבוססי מסכים שיכולים להשתלב בתשתית הקיימת ולהתמודד עם אתגרי הראות, היעדר ההצללה, ומזג האוויר הקשה.

מה כולל הפתרון?

הלב הפתרון הוצב מסך מרכזי עם פאנל LCD בגודל 55 אינץ' היוצר קיר וידאו גבוה ומשמש את השוהים בחלל המרכזי. מסך זה נתלה מהתקרה באמצעות 2 כבלים. בחלק הפנימי שולבו על הקירות גם מסכי LCD קטנים יותר בגודל 46 אינץ' שהותאמו לתשתית הקיימת.

תצוגות חוץ המבוססות על מסכי LCD בגודל 44 אינץ' הוצבו בצידי התחנות כדי לספק עדכונים לשוהים בחוץ אודות זמני ההגעה והיציאה של הרכבות והאוטובוסים. בנוסף הוצבו בצידי התחנות הספציפיות מסכי LCD בגודל 38 אינץ' כדי להעביר עדכונים רלוונטיים עבור התחנה הספציפית.

כדי להתמודד עם אתגרי התאורה, נוספו למסכים שיפורים אופטיים, שהצליחו לבטל את ההשתקפות של השמש על גבי המסכים, והעניקו הגנה נוספת נגד לכלוך והצטברות אבק.

הפרויקט נמשך כשלוש שנים, עלותו נאמדה ב-30 מיליון דולר, והוא נחנך באופן רשמי לאחרונה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG