D4K40-RGB – מקרן הלייזר החדש של קריסטיי למקומות ממש גדולים (תמונה: Christie)

 

המקרן החדש של קריסטיי (Christie), D4K40-RGB, מיועד למקומות גדולים, ואפילו גדולים מאוד. הוא מציע בהירות מרבית של 40,000 לומנס, והחברה מכוונת אותו לשימושים במתקני ספורט, להקרנה על מסכי ענק במקומות פתוחים, לשילוב עם אטרקציות בפארק שעשועים כזה או אחר, בפלנטריום גבה תקרה וממדים וכדומה. מדובר במקרן שהוא יחידה שלמה ומוכללת שאינו זקוק לאמצעי קירור חיצוניים או לאביזרים נוספים, והוא מספק גמישות בהיבט של ההתקנה מכיוון שהוא יכול לפעול בכל כיוון שמתקינים אותו.

D4K40-RGB הוא מקרן 3DLP שמבוסס על המנגנון הקנייני של החברה TruLife בשילוב עם מערכת התאורה RealLaser והוא מפיק יותר מ-90% מטווח הצבעים שמוגדר בתקן Rec. 2020 כדי לספק צבעים עשירים ומרהיבי עין המובילים לתצוגה של תמונות מציאותיות, ברזולוציה של עד 4K, ועם תמיכה בקצב רענון של 240 הרץ בעת הקרנת תכנים ברמה של 2K ומטה.

לפי החברה מדובר במערכת הקרנה שמסוגלת לעבוד במשך 30,000 שעות עם הנחתה מרבית עד ל-80% מעוצמת התאורה המרבית, ולאורך כל הזמן הזה לספק ניגודיות של 5,000:1 ובתצוגה של 120 פריימים/לשנייה – פחות או יותר שווה ערך ל-8 שנות עבודה יציבה בהן כמעט ואין צורך בתחזוקה. בקריסטיי אף טוענים שמכיוון שהמקרן זקוק להזנה של כבל 220 וולט יחיד, הוא יעיל הרבה יותר מבחינת עלויות שוטפות מאשר דגמים מתחרים – ובנוסף, הוא גם שוקל כמחצית מהמתחרה ה"קרוב" ביותר.

מתגאים בביצועים של D4K40-RGB

"יצרנו מקרן לייזר בבהירות גבוהה, רב כיווני ומוכלל שהינו הקטן והקל משקל ביותר בתעשייה, וזאת מבלי להתפשר על איכות תמונה או עמידות. הכל משולב בתוך פתרון שלם. זה לייזר טהור, ביצועים טהורים ומצוינות טהורה המתגלמים במקרן אחד שהלקוחות שלנו הולכים לאהוב, גם בגלל התאימות שלו עם רוב העדשות במשפחת ה-Boxer שלנו, תאימות שמציעה עוד חסכון בעלויות", אמר בהכרזה מייק גארידו, מנהל מוצר בכיר בחברה.

המקרן גם תומך בכרטיס תקשורת המחבר אותו ישירות ל-Christie Terra, פתרון ה-SDVoE של החברה, והוא יהיה זמין לרכישה החל מדצמבר הקרוב.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG