פתרון אחד לחדר ישיבות מוכלל (תמונה: ClearOne)

 

חדר הישיבות של הלשכה לסיוע משפטי בבופאלו, ניו יורק, הוא יותר מחדר ישיבות. הוא משמש את אנשי הלשכה גם לצורך הכשרות, פגישות הנהלה וגם לצורך ביצוע שיחות ועידה מבוססות אודיו/וידאו.

המיקום, המבנה והדרישות שהציבו בפני האינטגרטורים שלקחו על עצמם את הקמת מערכת ה-AV, כללו מבנה נמוך יחסית של החדר עם קירות בתצורה משתנה, חדר שאינו מכיל כל טכנולוגיה, סביבה רועשת יחסית ואף דרישה לקיום 'ישיבה מרחוק' באיכות גבוהה.

מי שלקחה על עצמה את העבודה הייתה חברה בשם ורהוויו (Veraview) שבחרה לצורך אספקת הפתרון המתבקש ב-BMA CT – מערך המיקרופונים הקנייני בתצורת אלומה של קליר וואן (ClearOne) להתקנה בתקרת החדר. לפי החברה הוא מספק את הפתרון הטוב ביותר לאתגר האקוסטי שמעמיד החדר כולל רעשי רקע חזקים, ובאופן אסתטי במיוחד. השימוש ב-BMA CT מאפשר לשמוע את כל המשתתפים בחדר באופן ברור גם אם הם נמצאים בתנועה, בישיבה או בעמידה, ומכל פינות החדר מבלי להתפשר על איכות האודיו. יחד עם המיקסר CONVERGE Pro 2 DSP הצליחה ורהוויו לספק פתרון אשר כולל איכות קול צלולה כבדולח בכל פגישה או ישיבה, אפילו בישיבות עמוסות בהן משתתפים כ 20 ואף 30 משתתפים.

את התמונה, ואת האפשרות לבצע שיחות ועידה, השלימו מצלמות Unite 150 PTZ המציעות צילום וידאו באיכות של 1080p, זום אופטי 12x וזווית צילום של 73 מעלות. מדובר במצלמות המצוידות בממשק USB 3.0 שמציעות תאימות ליישומים הפופולריים בתחום וועידות הווידאו, כולל COLLABORATE Space, לצד Teams של מיקרוסופט (Microsoft), וגם Zoom יחד עם WebEx של סיסקו (Cisco) ו-GoToMeeting.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG