נבו ברנר (45) מונה לסמנכ"ל הכספים של חברת הטכנולוגיה מטריקס, המונה כ-11,000 עובדות ועובדים ונסחרת בבורסה בשווי של כ-5 מיליארד ש"ח. 

נבו ברנר. צילום - ארז עוזיר

במסגרת תפקידו, נבו יהיה אחראי על הפעילות הפיננסית של מטריקס וחברות הבנות שלה, מערך המימון והגזברות, קשרי משקיעים, תקציב ובקרה, חשבונאות ודיווח כספי, ועל האסטרטגיה הפיננסית בכללותה. ברנר ינהל את קשרי המשקיעים בארץ ובחו"ל, ביניהם משקיעים ותיקים, אשר מלווים את החברה לאורך שנים, לצד חדשים שיצטרפו. 

ברנר, ממנהלי הכספים המוערכים במשק עם ניסיון והיכרות מעמיקה עם שוק ההון, כיהן בתפקידי מפתח בחברות ישראליות מובילות – סמנכ"ל כספים באנרג'יקס אנרגיות מתחדשות, ובתפקידים בכירים בתחום הכספים בתעשייה האווירית ובחברת בזק. את תחילת דרכו המקצועית עשה נבו ברשות ניירות ערך וכיהן כסגן החשבונאי הראשי במחלקת תאגידים ברשות. ברנר הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וראיית חשבון ותואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות במימון וחשבונאות, מהאוניברסיטה העברית. ברנר מחליף בתפקידו את משה אטיאס ששימש כסמנכ"ל הכספים של מטריקס ב-20 השנה האחרונות.  

מוטי גוטמן, מנכ"ל מטריקס: "אני מברך את נבו ברנר עם כניסתו לתפקיד. נבו הוא חיזוק משמעותי לנבחרת המנהלים האיכותית שלנו. הוא מביא עמו לתפקיד ניסיון מקצועי עשיר ויכולות מוכחות בניהול תהליכים פיננסיים מורכבים, ואין לי ספק שיחד נמשיך להביא את מטריקס להישגים משמעותיים – עסקיים ופיננסיים. אני רוצה להודות למשה אטיאס על שנים ארוכות של עשייה משותפת ועל תרומתו הגדולה למטריקס לאורך השנים." 

 
Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG