הטמעת פתרונות וידאו ארגוניים מייצרת אתגרים במספר רבדים וכדי לתת מענה מיטבי חשוב להתאים את הפתרון למאפיינים שונים הנחלקים למספר ממדים. על מנת לעשות את חיי הלקוחות קלים יותר, ישבנו לתמצת את הנתיב העיקרי שנוגע בשלושה מעגלים עיקריים- הצרכים והיישום, התפעול והגמישות וכמובן ה"חיים שאחרי הקניה" או במילה המוכרת יותר -התחזוקה. בואו נתחיל ב…

Yealink

מה?

מהם הצרכים העסקיים? מתוכם שווה לחלץ את האחד או השניים העיקריים. 

איזה? 

אילו סוגי פגישות עיקריים יתקיימו בוידאו? 

מי? 

מי בעיקר ישתמש בוידאו? המנכ"ל? אנשי המכירות? מנהל התפעול? ולאילו שימושים? הכוונה

עוד אחד – מי נמצא בצד השני? מנכ"לים? קולגות? ספקים? לקוחות? 

כמה? 

ארגוני- כמה חדרים יש לנו? כמה מטרים רבועים כ"א? כמה רעש יש בהם? כמה אור? כמה החדרים 'עסוקים' היום? 

אישי – בכמה יחידות קצה אישיות יש לנו צורך? 

עוד שאלה כמותית – כמה תשפר הגברת השימוש בוידאו את יעילות העבודה בהיבטי השלמת המשימות, הגדלת מכירות, שיפור התקשורת הארגונית ועוד. 

איך?

איך נמנע מלהצטייד בפיל לבן? מהו התפעול הנדרש לפתרון הוידאו המתאים לנו? 

איך מתחזקים את מערכת הוידאו? האם אנחנו מסוגלים לבצע לבד? 

ושלישית – איך פתרון הוידאו תומך בגמישות בעבודה עם פלטפורמות שונות ומשתנות? איך הוא תומך בהגברת השימוש בוידאו? הרי זה ממכר! 

למה 

מדוע שהצוותים שלנו ישתמשו בוידאו ומדוע לא? האם יש משהו בפתרון שנטמיע שיכול לסייע לצוותים לעשות את השימוש הרב ביותר? למשל התאמה לצרכים, איכות תמונה ושמע, קלות תפעול… 

 

כמובן שיש עוד שאלות רבות כמו איזה סוג חברה או ארגון אנחנו? האם יש לנו מחלקת IT – כיצד אנחנו מאפשרים לה לתמוך במשתמשים? לנטר את השימוש ולהשיג תובנות עסקיות?, במידה ואין לנו מחלקת IT – מהו הפתרון האיכותי שייתן לנו את השקט הרב ביותר עם החוויה המקסימלית עבור צוותי העבודה? 

מענה על השאלות הללו יאפשר לכם להבין טוב יותר את הערך שבהשקעה בפתרונות הוידאו הארגוניים והאישיים ומשם תוכלו להגדיר תקציב מדויק הרבה יותר. 

בהצלחה 


תמונה – Canva

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG