תתרגלו: פלנטרוניקס הודיעה אתמול שהחברה החליטה לשנות את שמה לפולי (Poly). לפי החברה מדובר במהלך שמביא לידי ביטוי את האיחוד שנוצר בין החברה לפוליקום (Polycom) עם רכישתה, איחוד שיביא מעכשיו לידי ביטוי את היכולות והמומחיות של שתי החברות וימנף אותן חזק יותר בשוק התקשורת והשיתוף, ברמה הבינאישית והארגונית כאחד.

פולי, כך לפי ההודעה, תתמקד בחוויה האנושית שנמצאת במרכז הקישוריות והשיתוף, מתוך כוונה ליצור תקשורת שקודם כל תהיה טבעית לשימוש, ואחר כך גם תציג אפשרויות עשירות ככל האפשר. היא רוצה להיות פתרון הבחירה הראשונה בכל פעם ובכל מקום בו עקרון שיתוף הפעולה מגיע לאנשים.

המטרה המוגדרת היא למנף את יכולות הווידאו והאודיו של שתי החברות כדי להביא אותן לידי ביטוי עוצמתי בנקודות קצה חכמות שמחברות מערכות תקשורת אחודה, תוך הקטנת המורכבות בתפעול השוטף של המערכות, ותוך קיצור המרחקים במרחב העבודה המודרני בו לעיתים רבות רבים מבין המשתתפים בפגישות נמצאים במקומות מרוחקים.

"היום אני מרגיש כאילו זה יומי הראשון כמנכ"ל של חברה חדשה. אנחנו רואים הזדמנות בלתי מוגבלת לגבי הדרך בה אנשים מתקשרים ומשתפים פעולה כיום. עם ההתקדמות בתחומי הבינה המלאכותית, לימוד המכונה וטכנולוגיות חדשות, אנחנו רואים עתיד בו פולי יוצרת את החיבור, ואחר כך זזה בשקט הצידה כדי להפוך לאותו דבר יחיד שאתה לא שם אליו בזמן הפגישה", אמר ג'ו ברטון, נשיא ומנכ"ל פולי.

השם החדש, שפירושו 'רבים', מביא לפי החברה לידי ביטוי אלמנטים רבים בהיסטוריה שלה עם מבט קדימה לעתיד מודרני יותר.

"אנחנו מחברים את האלמנטים הלו כדי לאפשר לאנשים לעבוד בדרך בה אנחנו עובדים עכשיו, וזה בכל מקום מכל מקום ובעזרת כלי שיתוף מגוונים. לאף חברה אחרת אין את כמות מכשירי ושירותי התקשורת שאנחנו מציעים עבור כל פלטפורמת בחירה, והעוצמה האמיתית היא בדרך בה אנחנו משלבים בין כולן כדי שאנשים יוכלו לעשות יותר", אמרה אמי בארזדוכס, סגן נשיא ביצועית ומנהלת השיווק של החברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG