אתמול (5.11) התכנסו כ-400 שותפים ולקוחות עסקיים של חברת סמסונג ישראל (Samsung) במלון דניאל בהרצליה לאירוע בו הציגה החברה, בשיתוף קרמר אלקטרוניקה (Kramer), תערוכה בנושא פתרונות חכמים בעולם ה-Pro AV.

בתערוכה הוצגו מגוון מוצרים ופתרונות של החברות לקהלי יעד מגוונים מתחום הביטחון, השיווק, המסחר והחינוך, ביניהם פתרונות תצוגה ומסחר חזותי, פתרונות לחדרי ישיבות, שליטה ובקרה, קירות וידיאו, מסכי מגע, פתרונות אודיו ושמע מתקדמים ועוד.

 

דר יוסף קרמר Kramer Electronics
ד"ר יוסף קרמר, מייסד Kramer Electronics

בין הנואמים באירוע המרשים היו מנכ"ל סמסונג ישראל מר קריין קו (Crane Koh), ומנכ"ל קרמר אלקטרוניקה ד"ר יוסף קרמר אשר הציגו את התפתחותה ועתידה של התעשייה אל מול יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ומנהלים מארגונים מובילים במשק, כגון בזק, חברת החשמל, צה"ל, התעשייה האווירית, רפאל, בנק לאומי והחברה לישראל.

האירוע הונחה על ידי כתב הטכנולוגיה של ה- Jerusalem Post מר אריאל שפירא. מייסד חברת Kramer Electronics, ד"ר יוסף קרמר פתח את הכנס המקצועי בסקירה מאלפת אודות ההיסטוריה של החברה והציג ואת הטכנולוגיות העתידיות והחדשניות בעולם ה PRO AV ביניהן: תקן הדחיסה HEVC, טכנולוגיית התצוגה LPD, אחסון על גבי גבישים, מקרנים ניידים מבוססי לדים ואת טכנולוגיית HD BaseT של חברת Valens הישראלית.

הירשמו לקבלת מגזין AVMaster מבית אנשים ומחשבים לתיבת הדוא"ל שלכם

הזן את כתובת המייל שלך כדי להירשם לאתר ולקבל הודעות על פוסטים חדשים במייל.






 

Share.

פורטל הידע AVmaster הוקם בשנת 2015 בשת"פ עם אנשים ומחשבים במטרה לקדם את תעשיית ה-AV המקצועי בארץ, האתר הוא זירת התוכן המובילה לעולם ה-Pro AV הארגוני מסחרי בישראל, בין לקוחותינו יצרנים, אינטגרטורים, יועצים ולקוחות קצה בתחומי ה-AV ובתחומים משיקים.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG