השקת אפליקציית SeeColors לטלוויזיות של חברת סמסונג מאפשרת להתגבר על אחד מהאתגרים האופטיים הגדולים בעולם – עיוורון צבעים

סמסונג השיקה אפליקציה שתתחבר ותעבוד עם ליין טלוויזיות ה QLED של החברה, ותאפשר לאנשים שסובלים מעיוורון צבעים לחוות את כל מגוון הצבעים המדויק בזמן הצפייה.
את האפליקציה SeeColors אפשר להוריד מחנות האפליקציות של הטלוויזיה החכמה. בשלב הראשון מסייעת האפליקציה לאנשים לזהות את רמת עיוורון הצבעים, ובהתאם לכך להגדיר את הטלוויזיה כך שהצופים יוכלו לראות את כל ספקטרום הצבעים שמציע המכשיר.

סמסונג מנגישה גוונים לעיוורי הצבעים

מבחן לקביעת רמת עיוורון הצבעים

כיום יש כ 300 מיליון אנשים ברחבי העולם שסובלים מעיוורון צבעים, אולם על פי מחקרים עולה שרבים מהם אינם מודעים למצב שלהם ולהשפעה שיש לעיוורון הצבעים על חייהם.

המבחן שבודק את רמת עיוורון הצבעים פותח על ידי פרופסור קלרה וונזל, שעומדת בראש מחלקת האופטיקה וההנדסה המכנית באוניברסיטת בודפשט לטכנולוגיה וכלכלה. במבחן ה- "C-Test", לקביעת רמת עיוורון הצבעים, נעשה שימוש בפילטרים של צבע ובמודלים מתמטיים.

המבחן נערך מול מסך טלוויזיה, אך הוא יכול להיערך גם באמצעות סמארטפון, ולאחר שהושלם מועבר המידע מהסמארטפון לטלוויזיה, והיא משנה את ההגדרות שלה באופן אוטומטי בהתאם לתוצאותיו.
האפליקציה זמינה להורדה כרגע בדגמי ה- S של המותג.

השקת האפליקציה לטלוויזיות סמסונג מאפשרת למשתמשים להתגבר על אחד מהאתגרים האופטיים הגדולים בעולם. את האפליקציה פיתחה חברת סמסונג בשיתוף עם חברת Colorlite ההונגרית, אשר פיתחה משקפיים מיוחדות לעיוורים, ה- yeglass lensesE. המשקפיים מתאימות גם הן לשימוש עם טלוויזיית ה QLED, כך שעיוורי צבעים שנעזרים במשקפיים יוכלו גם הם ליהנות מהגוונים.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG