שלושה סימנים שיעידו על כך שהגיע הזמן לשדרג את חדר הישיבות עם  מפצל האודיו הרב ערוצי, כך שתוכלו להיראות ולהישמע טוב יותר

חדר הישיבות הוא לב הארגון, בו מתבצעת העברת אינפורמציה בצורה האפקטיבית ביותר בין אם בתוך הארגון ובין אם מחוצה לו. כל מנהל IT מכיר את הצורך לוודא, שחדר הישיבות יצור סביבה אינטראקטיבית שתאפשר לחברה לא רק להיראות טוב, אלא גם להישמע טוב.

אחד הכלים החיוניים ביותר לשימוש בחדרי ישיבות הוא מפצל אודיו רב ערוצי- multi channel audio switcher. מדובר במכשיר אשר מאפשר למשתמשים להחליף בקלות בין מכשירי האודיו השונים, כמו מיקרופונים ורמקולים בהתאם לצורך, כך שיצרו סביבת פגישה נוחה, מקצועית וללא 'קצרים' תקשורתיים, לפחות בהיבט הטכני.

מפצל אודיו - הפריט הסודי של חדר הישיבות שלך

הסימן הראשון: סאונד חופף

האם השתתפתם בפגישה שבה המיקרופונים החלו "להפריע" אחד לשני כתוצאה מפידבק משותף, או ממספר משתתפים אשר שוחחו באותו זמן, כך שנוצר רעש רב ואף אחד לא הצליח לשמוע את השני?
מפצל אודיו רב ערוצי מבטיח שהמיקרופונים יישארו כבויים בחדר עד אשר יידרש להם שימוש. זהו מענה במקרה שמצטרפים באיחור משתתפים נוספים לפגישה, וכך אפשר לחבר אותם למיקרופונים ללא הפרעה.

הסימן השני: שימוש ברמקולים רלוונטיים

חדר הישיבות כולל רמקולים רבים הפרושים במרחב, אך נחיצות השימוש בהם נקבעת על פי מספר המשתתפים ומיקומם בחדר. אם נדרש לכם זמן רב לחבר ולהחליף בין כבלים או להתאים את הסאונד למרחב, סימן שהגיע הזמן להצטייד במפצל אודיו רב ערוצי. באמצעותו תוכלו לשלוט בכמות ובמיקום הרמקולים שפועלים, לחבר אותם אל המיקרופונים ואל המסכים, להבטיח חיסכון במשאבי חשמל וזמן, וגם לקבל איכות סאונד מקצועית ואיכותית במיוחד.

הסימן השלישי: הארכת תוחלת החיים של הטכנולוגיה בחדר

מהי התדירות שבה מתבצעים חיבורים וניתוקים של כבלים בחדר הישיבות שלכם? אם מדובר בתדירות גבוהה במיוחד, אפילו מספר פעמים ביום, אתם שוחקים את הכבלים, ומקצרים את אורך חייהם, מה שמוביל לצורך ברכישת כבלים חדשים וכמובן התעסקות הניתנת למניעה. על ידי התקנת מפצל אודיו רב ערוצי תוכלו להתיר את הכבלים שמחוברים למערכות האודיו שלכם, ללא צורך להחליף, להתאים ולהקצות איש צוות להכנת חדרי הישיבות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG