בידיעה מפתיעה נכתב ב-The Korea Timesכי חברת Samsung תפסיק לייצר פאנלי LCD החל מחודש יוני 2022 כאשר מצוין כי התכנית הוקדמה בחצי מההחלטה המקורית. המקור להפסקת הייצור מיוחס לחוסר הכדאיות הכלכלית הנובע מירידת מחירי המסכים בעולם המובילים לירידה ברווחיות.

מפגשים מהסוג ה ISE - צוות סמסונג אלקטיס ושות. (מערכת AVM)

התכנית המקורית הייתה להפסיק לייצר פאנלי LCD כבר בשנת 2020 אולם אז עלו מחירי ה-LCD בעולם בעקבות הקורונה וב-Samsung הוחלט להמשיך ייצור ובמקביל כבר להיערך לעתיד.

מה המשמעות לתעשייה ?

זו אינה הפעם הראשונה בה Samsung בוחרת לזנוח טכנולוגיה מתוך ראיה אסטרטגית. לפני 5 שנים מכרה Samsung את תחום המדפסות לחברת HP למרות ההצלחה ונראה שהמהלך עשה לה רק טוב. ניתן להניח כי גם בנסיבות אחרות Samsung הייתה זונחת את ייצור ה-LCD לטובת טכנולוגיות חדשניות שהיא מאמינה בהן. הפסקת ייצור ה-LCD אינה פירושה כי לא יהיו יותר מסכים אלא שמכאן נוכל להתחיל לראות את הכיוונים החדשים של Samsung לתחום התצוגות.

העתיד נראה הרבה יותר טוב

חברת Samsung הציגה בתערוכת ISE 2022 מגוון רחב של פתרונות מבוססי QD ו-LED כדוגמת The Wall, המאפשרים יצירת תצוגות גדולות ואיכותיות יותר המתאימים לכיוון אליו התעשייה מתקדמת. הכתבה מציינת כי עובדי Samsung שעסקו בפאנלי ה-LCD צפויים לעבור לתחום ה-QD כך שלא נראה כי מדובר בצמצום אלא במיקוד בעתיד.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG