אלגנטיות ובינה מלאכותית. הרמקול החכם Galaxy Home (תמונה: Samsung)

 

סמסונג (Samsung) אמורה בקרוב להשיק בפועל את הרמקול החכם עליו הכריזה לאחרונה, Galaxy Home. בכך תצטרף החברה הקוריאנית לרשימה ההולכת וגדלה של יצרניות מובילות המתחרות בשוק הרמקולים החכמים, והיא תנסה להתחרות במיוחד ב-Echo של אמזון (Amazon) המבוסס על העוזרת הווירטואלית אלקסה (Alexa), אבל כמובן גם באפל (Apple) ובגוגל (Google) שלהן מוצרים דומים. הרמקול של סמסונג, באופן טבעי, יהיה מבוסס על העוזרת האישית שהיא עצמה מנסה לדחוף לשוק, ביקסבי (Bixby).

Galaxy Home מיוצר בשיתוף פעולה עם AKG שסיפקה את רכיבי הקול העיקריים הכיווניים שמשולבים במכשיר. לפי החברה מדובר ברמקול מבוסס בינה מלאכותית שיודע לכוון את גלי הקול אל כיוונו של המשתמש ברגע שהוא מספק הוראה קולית מתאימה, וזאת לעומת שידור ב-360 מעלות בפעולה רגילה.

בחלק העליון של המכשיר יש לוח מגע כדי לאפשר פעולות כמו השמעת/הפסקת מוזיקה, העברת שיר קדימה ואחורה ושליטה בעוצמת הקול. עם זאת, המטרה כמובן היא להשתמש בעוזרת האישית ובמיקרופונים הרגישים כדי לספק פקודות קוליות.

ברמקול, בנוסף, משולבת רכזת המבוססת על טכנולוגיית SmartThings להסתנכרן עם מכשירים חכמים אחרים בבית מה שכמובן יאפשר להשתמש בו כדי לספק להם הוראות, וזה כולל מקררים, מכונות כביסה, טלוויזיות ועוד.

יהיה מעניין לעקוב כיצד סמסונג תצליח להשתלב בשוק הזה בו היא מגיעה הפעם ממש מאחור. בכל מקרה, תאריך ההשקה בפועל והמחירים טרם נקבעו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG