Chrome OS של גוגל מגיעה גם אל שולחנות חדרי הישיבות (תמונה: Acer)

 

מחשבים שולחניים המבוססים על Chrome OS, מערכת ההפעלה למחשבים אישיים של גוגל (Google), הם עדיין מחזה יחסית נדיר. מחשבי 'הכל כלול' (AiO) עם מערכת ההפעלה הזו, ובמיוחד כאלה שמכוונים לשמש ככלי לביצוע שיחות וידאו, כולל בחדרי ישיבות בינוניים, הם בהחלט משהו שעדיין ניתן להגדיר כמאוד נדיר.

אבל אייסר (Acer), כאחת השחקניות המובילות בשוק ה-Chrome OS, בעיתוי מושלם ובמקביל ל-ISE 2019, הכריזה על צמד מחשבים כאלה כשנתיים לאחר ששחררה לשוק, בניסיון ראשון, מחשב המיועד בעיקר לשימושים עסקיים.

שני המחשבים מצוידים במסך IPS בגודל 24 אינץ' וברזולוציית FHD והם מגיעים עם כניסות רשת וכניסות USB כדי להתחבר לרשת, כשהמערכת המותקנת בהן מספקת גישה ישירה ל-Google Play, חנות אפליקציות האנדרואיד של גוגל, עם יכולת להוריד כמעט כל יישום שקיים בחנות.

Chromebase for Meetings 24V2 מצויד במסך מגע במטרה לעמוד במרכז מערכת שיחות וידאו במשרדים קטנים עד בינוניים, במרחבי היוועדות וכדומה. לפי החברה הוא מאפשר לעסקים לשתף פעולה מרחוק כדי לבצע שיחות באופן מיידי או מתוזמנות באצמעות שימוש ב-Gmail וב-Calendar שמציעה גוגל, כמו גם אפשרות להצטרף לשיחת וידאו מתנהלת על ידי לחיצה על קישור מוכוון, גם עבור מי שאין לו מינוי לשירותי גוגל. המערכת תומכת בעד 25 מתקשרים היישר מהקופסה על ידי תמיכה ב-Hangouts Meet, בעד 50 מתקשרים עם מנוי ל-G Suite Business ועד 100 מתקשרים עם מינוי G Suite Enterprise.

המחשב מבוסס על מעבד Core i-8550U והוא מצויד ב-4 גיגה-בייט זיכרון RAM וכרטיס SSD בנפח 32 גיגה-בייט. המסך מציע בהירות של 250 ניט, ובחלק העליון שלו משולבת מצלמת 5 מגה-פיקסלים עם זווית רחבה במיוחד. כן משולבים במחשב צמד רמקולים וצמד מיקרופונים.

לשימושים כוללים ויותר תרחישים

Acer Chromebase 24I2, לעומת זאת, מיועד לשימושים משרדיים מקיפים יותר, כולל ניהול ועידות וידאו היישר משולחן העבודה האישי, וניתן לבחור במסך מגע, או לא. בגוגל מייעדים אותו לשימוש משרדי אמנם, אבל גם כבסיס לפלטפורמות העברת תכנים כמו קיוסק מידע, לובי במלון, סופרמרקטים ותרחישים אחרים בהם משתמש זקוק לגישה פרונטלית למסך ולמידע. מחשב זה מוצג עם מגוון מעבדי Core מהדור השמיני של אינטל (Intel), וגם עם עד 8 גיגה-בייט זיכרון RAM ועד 128 גיגה-בייט שטח אחסון מובנה מבוסס SSD.

"התמיכה ב-Google Play ובסייעת האישית Google Assistant תאפשר חוויות חדשות לצרכנים, בעוד שלקוחות בתחום החינוך והעסקים יעריכו מאוד את כל השיפורים שהוספנו, כולל את העיצוב החדש והחלק", אמר ג'ף לי, מנכ"ל חטיבת המחשוב הנייח, קו מוצרי ה-IT, בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG