בהירות גבוהה בגוף קומפקטי יחסית: PT-RQ50K (תמונה: Panasonic)

 

כפי שרמזה לפני התערוכה, פנסוניק (Panasonic) אכן הציגה לראווה לראשונה את מקרן ה-4K החדש שלה שמציע בהירות גבוהה במיוחד של 50,000 לומנס.

לפי החברה המקרן החדש, PT-RQ50K, מביא לשוק פוטנציאל ליצירת חוויות פורצות גבולות באירועים חיים וגם באירועים מוגדרים בהם משתמשים בתכנים מיוחדים לתצוגה בסביבת הפעילות. בנוסף, טוענת החברה, מדובר במקרן שמציע עיצוב קומפקטי ופשוט יחסית להתקנה, אחד הדברים החשובים יותר בעת הצורך בהרכבת מערכת תחת זמן לוחות זמנים קצרים כפי שקורה לעתים קרובות באירועים גדולים.

בפנסוניק טוענים שמדובר במקרן הראשון שמציע בהירות של 50,000 לומנס כמערכת שלמה, במארז יחיד שמכיל הכל, והוא מבוסס על מקרן לייזר מסוג 3Chip DLPTM Solid Shine, עם הפרדה בין הצבע האדום לכחול כדי להבטיח שעתוק צבעים מדויק ברמה גבוהה במיוחד. בחברה גם מספרים שהם הצליחו לבנות ולהכניס הכל לתוך מארז אחד באמצעות שדרוג של מערכת הקירור ששילבה במקרן הדגל הקודם שלה, PT-RQ32K שהציע בהירות של 30,000 לומנס וגם מידות מארז זהות.

"הפופולריות ההולכת וגוברת של הקרנה מכוונת באירועים חיים היה אחד המפתחות מאחורי הפיתוח של PT-RQ50K. יותר מתמיד משתמשים במקרני כדי לספק לקהל חוויות שהוא לא יישכח. הבהירות היוצאת מן הכלל ואיכות התמונה של המקרן החדש מאפשרים יצירתיות במרחב הבידור הזה כדי לדחוף את הגבולות קדימה במונחים של רמת פירוט והאיכות הכוללת של התוכן", אמר הארטמוט קולאשה, מנהל השיווק של החברה באירופה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG