כוכב מרוצי הפורמולה 1, ולטרי בוטאס, מסייע ל-Epson להסביר מדוע פינלנד מצליחה כל כך בתחום החינוך

אוהדי המכוניות המהירות ומסלולי המרוצים יצטרכו לשפשף את עיניהם: קליפ חדש, בו מככב ולטרי בוטאס, הנהג הכוכב הבלתי מעורער של קבוצת  Mercedes-AMG Petronas במרוצי הפורמולה 1, מחזיר את הפיני הצעיר, היישר לבית הספר הישן שלו, בו התחנך בהיותו ילד. הווידאו מנסה, להסביר את ההצלחה העולמית לה זוכה מערכת החינוך היסודי בפינלנד (שמדורגת ראשונה בעולם). אחת ההשערות, היא העובדה שנעשה שם שימוש אינטנסיבי בטכנולוגיה אינטראקטיבית ובהקרנות על מסכים גדולים לתגבור הלימודים.

״אנו כישראלים יכולים רק לקנא במערכת החינוך הפינית שהגיעה גם השנה למקום הראשון בדירוג של הפורום הגלובלי הכלכלי״, אומר אורן פליישר, מנכ״ל Epson ישראל. ״חלק בלתי מבוטל בהצלחה נובע ללא ספק מהעובדה שמורים מסתמכים שם על שיטות ודרכים חדשות ללימוד אפקטיבי. Epson, כיצרנית המקרנים האינטראקטיביים הגדולה והמובילה בעולם, מאמינה ששיתופיות ועבודה ביחד, בסביבה טכנולוגית עשירה, היא נתון מרכזי בלמידה נכונה. כך לדוגמה, על פי הנתונים שלנו, השימוש במקרנים אינטראקטיביים גבוה בכ-60% יותר בהשוואה למדינות אחרות״.

לדברי פליישר, ממחקרי שטח עולה כי כשמדובר על למידה אפקטיבית, מגלים כי 80% מהחומר הנלמד נזכר טוב יותר אם נעשה שימוש בלמידה באמצעי עזר ויזואליים וכאשר נעזרים בשיעורים אינטראקטיביים, היחס מגיע למעל 90%, זאת לעומת 25% זיכרון של חומר לימודי שנלמד בשיטות המסורתיות. ״השימוש במקרני החינוך שלנו מאפשר כיום במקומות דוגמת פינלנד, כמו גם בישראל, להכניס מערכי לימודים מהדור הבא, אינטראקטיביים ומעניינים הרבה יותר. הם מאפשרים להפיק יותר מכל תלמיד ותלמיד״.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG