שנה חדשה ועוד עסקה מהדהדת בשוק ה-proAV הגיעה. פנדואיט (Panduit), יצרנית פתרונות עבור תשתיות רשת וחשמל, רכשה את אטלונה (Atlona), יצרנית פתרונות ה-AV המקצועיים המציעה מגוון רחב של התקנים לוורטיקלים שונים, כולל התקנים שאמורים לגשר על הפער שבין תחום ה-IT לזה של ה-AV.

החברות לא פרסמו את סכום העסקה, אך לפחות בתקופה הקרובה אטלונה תמשיך לשרת את הלקוחות שלה. היא תתפקד תחת קבוצת העסקים הארגוניים של חברת האם החדשה שלה, כשמרחב הפתרונות שהיא מציעה – כולל רשתות AV, הפצת אותות, שיתוף פעולה אלחוטי ומיכון של תהליכי AV – יצורף באופן מיידי לפורטפוליו של פנדואיט שמוצע בידי אנשי המכירות שלה. עבור החברה הרוכשת, הטכנולוגיות שמוצעות בידי אטלונה משלימות את היצע פתרונות הרשת הפיזיים שהיא מציעה.

"אטלונה הייתה בחזית בפיתוח טכנולוגיות AV עדכניות שמאמצות את הפוטנציאל המלא של התכנסות ה-AV ותשתית התקשורת. הפתרונות המובילים שלה משלימות את הפורטפוליו התשתיות הפיזיות הרחב שלנו, וזה יאפשר לנו להציע ללקוחות פתרון מקצה-לקצה איכותי בזמן שהם עוברים למערכות תשתית תקשורת מורכבות יותר", אמר בהכרזה דניס רנאוד, נשיא ומנכ"ל פנדואיט.

פנדרואיט כבר הספיקה להעלות לאתר שלה דף מיוחד שמספק תשובות שיכולות לעלות בקרב הלקוחות בגין רכישת אטלונה, כולל התייחסות לסיבות לרכישה וכולל התייחסות לגורמי יצירת הקשר, ועיבוד ההזמנות.

"קיימת סינרגיה חזקה בין החברות שלנו כולל תרבות שמובילה למוצרים חדשניים ממוקדי לקוחות באיכות גבוהה, יחד עם יכולות התמיכה בלקוחות המובילות שלנו. שותפות זו תספק לערוצי השוק שלנו, ללא ספק, פתרון ממקור אחד שגם עוזר לנו להגדיל את טביעת הרגל שלנו ברמה הגלובלית", אמר איליה קהיין, מנכ"ל אטלונה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG