שיתוף תכנים פשוט בחדר ישיבות? זה Pano, של Polycom

אחד האתגרים בחדרי ישיבות הוא היכולת הבסיסית לתפעל את החדר כאשר משימות פשוטות כמו העברת מצגת הופכות לעיתים למסורבלות וחווית המשתמש כתוצאה מכך נפגמת. זה יכול להתחיל בכבל לא מתאים, היעדר מתאם עבור אותו מחשב נייד, ניסיון לשתף תכנים מהסמארטפון ועוד. אלו גורמים אשר מייצרים זמן אבוד עבור משתתפי הפגישה. כחלק מתכנית האסטרטגיה שלה להפיכת וועידות לנגישות עבור המשתמשים, מציגה Polycom את ה-PANO לחדרי ישיבות: פתרון שיתוף תכנים אלחוטי המאפשר הצגת תוכן מכל מחשב וטלפון נייד באופן פשוט ובמינימום מאמץ.

שיתוף תכנים באמצעות ה-PANO אינו מצריך התקנת אפליקציה מיוחדת על הטלפון, הטאבלט או על המחשב וחוויית השימוש מתבטאת בפשטות שימוש:  הקמת הפתרון בחדר וועידות אורכת מספר דקות, הוא קל לניהול ואף מתממשק לפתרון Skype for Business בענן של Microsoft כיחידת קולבוריישן נוספת מבית Polycom.

באמצעות ה-Pano יכולים עד ארבעה מציגים לשתף תכנים בו זמנית כאשר סוג התכנים יכולים להיות תמונות, סרטונים, מצגות ועוד. למעוניינים בחוויית טאצ' בסביבת העבודה שלהם – ניתן לחבר את ה-Pano למסך מגע ולקבל את היכולת לרשום הערות על גבי התוכן המוצג במסך התצוגה בחדר, להגדיל או להקטין ולנהל את התוכן המשותף כאילו נוהל על גבי טאבלט או סמארטפון.

זהו מהלך נוסף באמצעותו מחברת Polycom בין משתמשים לוועידות וכעת גם בחדרי ישיבות, עם דגש על פשטות שימוש, טכנולוגיה נגישה וחוויית משתמש נוחה.

מעוניינים בקבלת מידע נוסף על ה-Pano וזמינותו בישראל? פנו ישירות ל-Polycom ישראל בטלפון 03-925-1444

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG