Ultra HD לכולם – תכירו את המקרן החדש 4K1 (תמונה: AAXA)

 

מקרני 4K מגיעים אל העם? הם אולי לא עומדים להפוך למוצר צרכני לחלוטין, אבל המחירים שלהם כנראה מתחילים לרדת. ה-4K1 החדש של אאקסה (AAXA) הוא דוגמה חיה לכך. זהו מיני מקרן שמציע רזולוציית 4K במחיר של 999 דולרים.

כמובן שברמת מחיר כזו לא מדובר במקרן שמציע רמת בהירות גבוהה, אבל 1,500 לומנס אמורים בהחלט להספיק לתרחישי שימוש משרדיים וביתיים עם שליטה בתאורת הרקע. המקרן מגיע עם ניגודיות ברמה של 2,000:1 ועם יחס הטלה של 1.2:1 כשלפי החברה הוא יכול להציג תמונה בגודל של עד 200 אינץ'.

4K1 יכול להתחבר בקלות לכל אמצעי תוכן שמכיל מדיה מתאימה, כולל טלפונים חכמים, מחשבים ניידים ואפילו קונסולות משחק והוא מגיע עם נגן מדיה מובנה ושני רמקולים קדמיים בעוצמה של 2 וואט האחד. הוא מתאים לשימוש מהשולחן עם לוח שליטה עליון תומך מגע, וגם לתליה מהתקרה לשימוש עם שלט רחוק. בסך הכל יש לו שני כניסות HDMI 2.0 עם תמיכה ב-HDCP 2.2, וכן חיבור קומפוזיט, וזאת מעבר לחיבור USB וחריץ לכרטיסי SD.

ההקרנה של המכשיר החדש של אאקסה מבוססת על ארבע ערוצי LED המשולבים בטכנולוגיה שמספקת צבעים מלאי חיים, והם מציעים עד 30,000 שעות עבודה עם תמיכה בעבודה רציפה. יחידת ההדמיה מבוססת על שבב MEMs של טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments).

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG