פולי (Poly) הודיעה כי היא תשלב את פלטפורמות Alexa for Business ו-Chime של אמזון (Amazon) בפתרונות שיחות הוועידה ושיתוף הפעולה שלה, ובמיוחד עם סדרת ה-Trio הקניינית.

לפי החברה המטרה היא למנף את הכלים של אמזון ושל AWS כדי לאפשר חוויית פגישות 'מונעת' קול בחדרי ישיבות, וכדי לקדם שיתוף פעולה תוך שימוש בכל היכולות (Skills) העסקיות של העוזרת הווירטואלית Alexa ישירות ממכשירי ה-Trio, וכן להציע את האפשרות ליצור יכולות חדשות עבור סביבות וועידה ארגונית, כל ארגון על פי צרכיו.

Alexa גם תדע לעבוד עם יישומי צד שלישי כמו Skype for Business ו-WebEx, לדוגמה. מעבר לכך, לוחות הזמנים של Alexa ושל Chime יידעו לבצע סנכרון עם לוח הזמנים השמור במכשירי ה-Trio, להציג את הלוח המשולב לאחר מכן, ולאפשר הצטרפות לשיחות בלחיצת כפתור יחידה.

"פולי נמצאת במסע בניית גשרים עם החברות המובילות בטכנולוגיות הקול, וידאו והענן ומעבר. מינוף AWS מאפשר לנו להמשיך להציע אודיו נקי ותמונה איכותית וחדה לרוחב מערכות והתקנים מרובים כדי שהמשתמשים שלנו יתמקדו בתקשורת – לא בטכנולוגיה. אנחנו משתוקקים להביא את ההתקנים של פולי למערך לקוחות רחב יותר תוך שיתוף תכונות חדשות עם משתמשים קיימים", אמר קארי בראן, סגן נשיא בכיר ומנהל האסטרטגיה בפולי.

"Alexa for Business עוזרת להשתמש בפקודות קוליות כדי לפשט את תפקוד חדרי הישיבות ועבדנו עם פולי כדי להפוך את חוויית הפגישות לפשוטה עוד יותר על ידי השילוב של Alexa ב-Trio. לקוחות יכולים כעת להתחיל להשתמש ב-Alexa עם מכשירי ה-Trio הקיימים מבלי צורך בהוספת חומרה בחדרי הישיבות שלהם", אמר קולין דייויס, מנכ"ל, Alexa for Business ב-AWS.

פולי הודיעה שבמקביל היא תשלב את Alexa גם באוזניות Voyager 4200 UC כדי לאפשר לעובדים שימוש בעוזרת קולית אישית משלהם כדי לבצע יותר מטלות ובקלות רבה יותר. יחד עם האפליקציה המלווה יוכלו העובדים להשתמש בפקודות קוליות שיאפשרו ל-Alexa לעזור להם להתמקד במטלות שעומדות לפניהם.

 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG