חיישן סביבה פרסומית ברקוחברת ברקו (Barco) הודיעה לאחרונה על השקת InfiniSense, פלטפורמה חדשה של החברה לניתוח ביצועים של שילוט ופרסום בזמן אמת. על פי ברקו, פלטפורמת InfiniSense אוספת, באמצעות חיישנים הסורקים את סביבת הפרסום, מגוון נתונים ומעבדת אותם לתצוגות גרפיות במערכת ניהול התוכן. המידע האנונימי המסופק באמצעות המערכת וההיסטוריה מאוחסנים בענן ומאפשרים גישה תמידית למקבלי ההחלטות.

מטרתם של החיישנים הם לספק פתרון למנהלי רשתות פרסומיות: חברות קמעונאיות, חנויות, חברות פרסום וכו' אשר מנהלות מערך סטטי וחכם של שילוט בסביבת העבודה. התובנות שנאספים באמצעות החיישנים יאפשר למנהלי המדיה הפרסומית נתונים על ביצועי השילוטים בסביבה בזמן אמת ואלו יאפשר התאמה של המדיה הפרסומית לקהל היעד לצורך השגת המרות טובות יותר לכל חשיפה.ניתוח סביבה ברקו שילוט חכם

זהו כלי חשוב במיוחד למנהלי חנויות שמבקשים להמיר שילוט סטטי בדיגיטלי או לאלו המבקשים למפות ולמטב את סביבות הפרסום בחנות. מערכת השליטה ומדדי הביצוע (KPI) שמספקת הפלטפורמה מותאמים בקלות לכל מערכת ניהול תוכן ומספקים מדדים בתחומים שונים כ: מספר חשיפות לשלט, זמן צפייה, דמוגרפיה כולל גיל ומין, מפות חום ועוד. שיווק המוצר יחל בחודש יולי 2016 באמצעות מפיצי ברקו ברחבי העולם.

צפו בסיקור הפתרון בכנס השילוט הדיגיטלי הגדול DSE 2016

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG