Futuresource Consulting לוגוחברת מחקרי השוק הבריטית הוותיקה Futuresource Consulting פרסמה לאחרונה את הקובץ השישי במספר אודות שוק קירות הוידאו, עפ"י הדוח ההכנסות של השוק ברחבי העולם הסתכמו בשנת 2015 במעל ל-3.4 מיליארד דולר עם ציפייה להכנסות של מעל ל-10 מיליארד דולר עד שנת 2020 עם הרחבה מתמשכת של יישומים ומימושים.

על פי הדו"ח הייתה 2015 שנה מעולה לטכנולוגיית Narrow pixel pitch עם הכנסות של 678 מיליון דולר, המהווים הכפלה פי שלוש של ההכנסות לעומת שנת 2014 עם צמיחה רבה המונעת ע"י אימוץ וכניסה של טכנולוגיות חדשות כמו SMD LED מסוג (2020, 2121), עלייה במספר היצרנים בסין  וצניחה ביישום של טכנולוגיות ותיקות יותר. טכנולוגיית ה-RPC הראתה בשנת 2015 גמישות רבה ואורך חיים עם עלייה של 1% בהכנסות לעומת שנת 2014.

קירות הוידאו בטכנולוגיית LCD בעלי המסגרת הצרה (Narrow bezel), הציגו עלייה של 21% כאשר בשנת 2015 הוצגה טכנולוגיית קירות הוידאו LCD בעלי המסגרות הצרות במיוחד (ENB), המחקר סובר כי פיתוח זה ונוספים צפויים לגרוף נתח שוק נוסף במיוחד בחדרי שליטה ובקרה בהן יש דרישה למסכים בעלי מסגרת מינימלית. מגמות היישום של קירות הוידאו ברחבי העולם משתנות כאשר בסין ישנה התמקדות בחדרי שליטה ובקרה ובתאגידים (Corporate) ואילו יישומי השוק הבינלאומי הם בתחום התאגידים, התערוכות, ברודקסטינג וביישומים לתחום הקמעונאות.

מחברי הדו"ח סוברים כי לכל פלטפורמה יש את היתרונות היחסיים שלה למגוון שווקים, כאשר טכנולוגיית RPC מתאימה מאוד ליישומים של חדרי שליטה ובקרה, טכנולוגיית LCD מובילה ביישומים המותאמים לקהל הרחב, ו-NPP LED מתאימה מאוד ליישומי הברודקסטינג, תאגידים והתערוכות.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG