ביקור אנשי אוריקון במשרדי אופטומהיצרנית המקרנים Optoma הודיעה לאחרונה על שיתוף פעולה חדש עם חברת אוריקון אשר תפיץ ותשווק את סדרת המקרנים של החברה בישראל. Optoma הינה יצרנית מקרנים לשוק הקולנוע הביתי, החינוך ולמגזר העסקי הפועלת משנת 1991 ומחזיקה בנציגויות באירופה, ארה"ב, אסיה והמזרח התיכון.  אוריקון הינה יבואנית של מקרני ACER ו-NEC ומשווקת של מקרני אפסון. לאוריקון מעל 150 דילרים ומשווקים פעילים והיא מספקת שירותים ומוצרים עבור לקוחות אסטרטגיים גדולים ברחבי הארץ.

כאמור, באמצעות שת"פ זה הוסיפה אוריקון סדרה נוספת של מקרנים לפורטפוליו המוצרים הרחב שלה. מנכ"ל ומייסד חברת אוריקון מר מאיר נגר מסר ל-AVmaster: "אנחנו יודעים ש- Optoma מייצרת מקרנים באיכות גבוהה, ולכן הוספת Optoma לפורטפוליו המוצרים והמותגים שלנו ישפר את המגוון שנוכל להציע ללקוחותינו." רוני ליטמן, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי באוריקון, הוסיף: "אנו מצפים לפתח שותפות חזקה עם Optoma. בישראל קיים שוק ההולך וגודל עם ביקוש גובר למוצרים באיכות ואמינות גבוהה, וזו הסיבה ש- Optoma מתאימה באופן מושלם לפורטפוליו המוצרים שלנו."

מנהל הטריטוריה של חברת Optoma, מר ניק פרייס (Nick Price) אמר: "אנו שמחים שחברת אוריקון תייצג אותנו בישראל. כחברה שמתמחה בהפצה ובשיווק של מוצרי AV, הצוות בחברת אוריקון מביא איתו ידע נרחב ומומחיות בשוק ה- AV. עם המוצרים שלנו והניסיון שלהם, זוהי התאמה מושלמת."

את מוצרי חברת Optoma ניתן להשיג בחנויות האלקטרוניקה והחנויות המתמחות ברחבי הארץ.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG