פתרון הכל כלול לועידות וידאו ללקוחות ארגוניים שרוצים 4K (תמונה: Plantronics)

 

פלנטרוניקס (Plantronics) הכריזה על Poly G7500, פתרון מקיף ומלא לקיום ועידות וידאו באבחנה של 4K המיועד ללקוחות ארגוניים. מדובר בפתרון שמספק יכולות אודיו מתקדמות, אפשרות לשתף תכנים באופן אלחוטי וכן וידאו, באיכות 4K כאמור, שבחברה מייעדים לשימוש בחדרי ישיבות בינוניים עד גדולים. עם זאת, בחברה טוענים שזהו פתרון שיכול לשמש ורטיקלים ותרחישים נוספים, כולל אפילו לצורך הכשרה בתחום הרפואה.

אחד ההיבטים החשובים שמציעה פלנטרוניקס במערכת החדשה היא גמישות רבה בהיבט של תמיכה בקישוריות לכל פלטפורמת וידאו מבוססת ענן כולל Zoom וכן Teams ו-Skype for Business של מיקרוסופט (Microsoft) או Webex של סיסקו (Cisco) וזאת באמצעות חיבור דרך השירות RealConnect של פולי.

ה Poly G7500 מציע ממשק אינטואיטיבי וקל לניווט הניתן להתאמה לפי צרכים והתקנה פשוטה. בנוסף, הפתרון תומך באופן מלא בתקני התעשייה, מותאם לשימוש עם מסכי מגע או מסכים רגילים וכאמור הכל בחבילה אחת.

"לא רק שאנחנו מבלים זמן רב יותר בפגישות בהשוואה ללפני מספר שנים, אנחנו גם משתפים פעולה (וידע) בדרכים אחרות עם הגידול במספר העובדים מרחוק, שטחי המשרד הפתוח וכוח העבודה שהפך להיות גלובלי יותר. כל המשתנים הללו יוצרים דרישה לפתרונות ועידת וידאו פרודוקטיביים יותר אשר יאפשרו חוויית פגישה פנים מול פנים. אפיינו את Poly G7500 כשאנחנו לוקחים בחשבון את המשתנים הללו – כולל פשטות ואפשרויות ללא מגבלות. המיקוד שלכם נשאר בפגישה בעוד שהטכנולוגיה עושה את התפקיד שלה בקט ברקע", אמר כריס תורסון, מנהל שיווק פתרונות גלובלי בחברה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG