שתי מצלמות ה-PTZ החדשות של סוני (תמונה: Sony)

 

סוני (Sony) הציגה את  SRG-X400 ו-SRG-X120, שתי מצלמות +PoE חדשות המצטרפות לשורת מצלמות ה-PTZ מבוססות ה-IP שלה במטרה להגיע לשווקים ותרחישים חדשים. בסוני מכוונים אותן למגוון רחב של שימושים, החל משימוש ארגוני, דרך שימוש בתחומי החינוך והרפואה, ועד ליישומים ממשלתיים. שתי המצלמות מצטרפות לדגם BRC-X400 שמציע אבחנת 4K כברירת מחדל.

המצלמות החדשות תומכות באפשרות לשדרג את אבחנת הצילום ל-4K, ולפי החברה זו הפעם הראשונה בה האפשרות הזו מוצעת עבור מצלמות PTZ, וזאת במטרה לאפשר למשתמשים להגן על ההשקעה הראשונית שלהם.

המצלמות כוללות את שבב הצילום החדש של סוני 4K Exmor R CMOS שלפי החברה מבטיח איכות תמונה גבוהה במיוחד עם שמירה על צבעים טבעיים ותוך הפחתת הרעש עד למינימום. העדשה מוכנה לביצוע צילומי 4K בזווית רחבה של 70 מעלות, וניתן לחבר את המצלמה גם לתקרה. המצלמות מספקות זום של 12x (במקרה של X120) וזום של 40x (במקרה של X400). בנוסף טוענים בחברה שמדובר במצלמות שנעות במהירות רבה, בקצב של עד 300 מעלות בשנייה.

המצלמות תומכות בחיבורי SDI ,HDMI ו-IP וכן, עם תוספת רישיון, גם תואמות לשימוש במערכות NDI|HX, ובכל מקרה החיבור מבוצע באמצעות כבל IP יחיד שלפי סוני מבטיח התקנה קלה ושיפור התמורה. כן תומכות המצלמות בתקנים RTSP ו-RTMP להקלטה והפצה של תכני וידאו ואודיו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG