Savi 8200, האוזניות המשרדיות החדשות של פלנטרוניקס (תמונה: Plantronics)

 

סביבת העבודה במשרד הפתוח זוכה לאימוץ נרחב בידי חברות וארגונים רבים. למעשה מדובר בחללי עבודה משותפים בהם העובדים נמצאים וחולקים לא מעט זמן ומשאבים עם הקולגות שלהם. המטרה היא אולי ליצור עבודה יעילה ונגישה יותר, ובזמן אמת. אבל, לצד העובדים שמרגישים שיישום שיטה זו מתאימה להם כמו כפפה ליד, יש גם כאלו שמרגישים את ההפך הגמור.

פלנטרוניקס (Plantronics) פיתחה עבור עובדים אלו פתרון בדמות האוזניות האלחוטיות מסדרת Savi 8200. מדובר באוזניות להפחתת רעש סביבתי והפרעות בכל מתחם עבודה. הן מציעות תכונות כמו ביטול רעש אקטיבי, הגבלת הפרעה של שיחה קרובה, והן תומכות בטווח עבודה של עד 200 מטר שמאפשר לעובדים לתקשר גם כשהם לא נמצאים בעמדה או במשרד שלהם.

לפי פלנטרוניקס, מחקר שבוצע בחברה העלה שהאפשרויות לביטול הרעש החיצוני והניידות צפויים לחולל שינוי משמעותי בשביעות הרצון ותפוקת העובדים, זאת על ידי הקטנת הסחות הדעת במשרד.

תכונה נוספת שמוצעת עם Savi 8200 היא אפשרות לבחור בין אודיו בסטריאו באיכות גבוהה ומונו, מה שמעניק לעובדים אפשרות להתמקד טוב יותר במטרות שלהם, לפי דרכם.

במקביל הכריזה פלנטרוניקס על סדרת אוזניות נוספת עם כיסוי מלא מעל האוזן שמיועדת לשימוש בידי עובדים שצריכים לזוז הלוך ושוב ברחבי המשרד. התוספת החדשה, Voyager 4200 UC, היא הראשונה בסדרה שמקבלת את תו התקן Open Office של Skype for Business עם סוללה נטענת המחזיקה עד כ-12 שעות שיחה.

Savi 8200 ו-Voyager 4200 UC יתממשקו באופן חלק עם Plantronics Manager Pro, יישום ה-SaaS של החברה – אותה ניתן לרכוש בנפרד – כך שאנשי ה-IT בחברה יכולים לשלוט ולפקח על האוזניות החדשות, כולל ניהול שדרוגי התוכנה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG