מקרן ליישומים בשטחים גדולים. Mirage SST החדש (תמונה: Christie)

 

יצרנית המקרנים קריסטיי (Christie) הכריזה על הוספת מקרן חדש לליין המקרנים אותם היא מייעדת לשימוש במקומות גדולים. Mirage SST החדש הינו מקרן RGB שמיועד לעמוד בדרישות גבוהות במיוחד והוא מבוסס על טכנולוגיית TruLife הקניינית של קריסטיי, והוא מצטרף למקרן הענק הנוסף שהשיקה החברה לאחרונה, D4K40-RGB המציע בהירות גבוהה במיוחד, וכמוהו הוא מיועד בידי החברה לשימוש בתרחישי זירות גדולות כולל אפילו לונה-פארקים.

Mirage SST שוקל כ-50 ק"ג ובכל זאת מוגדר בידי החברה כמקרן בעל מבנה יחסית קטן המותאם לשימוש במקומות בהם המקום הפנוי להתקנת מקרן לייזר רב עוצמה הינו מצומצם יחסית, במידה שעד עתה מנעה התקנה של מקרן דומה. בנוסף, מקור האור בקצה ראש ההקרנה מרוחק יחסית ממערכת האוורור, כך שרעש פעולתה של זו אינה אמורה להפריע לקהל.

המקרן החדש יכול לבצע הקרנות באיכות של 4K בקצב של 120 פריימים/לשנייה או באיכות של 2K בקצב שכבר מגיע ל-480 פריימים/לשנייה, והוא משתמש בטכנולוגיית ה-Guardian של החברה המספקת תיקון אוטומטי בזמן אמת עבור טשטושים הנגרמים מתנועה מהירה בתמונה.

מעבר לכך מציע המקרן ניגודיות של 5,000:1 ותמיכה ב-90% מטווח הצבעים לפי תקן Rec. 2020 – כדי לספק צבעים עשירים, רוויים וטבעיים יותר, לפי החברה.

"Mirage SST מביא גמישות לתכנון מערכות ואיכות תמונה נהדרת, וכתוצאה מכך, אנחנו מאמינים שהיצירה של הדור הבא של חוויות ויזואליות נהדרות ומקיפות כבר אפשרי כעת", אמר מייק גארידו, מנהל מוצר בכיר בחברה, שציין בנוסף שהמקרן החדש יהיה זמין במהלך הרבעון הראשון של 2019.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG