מסכי ענק גם במתקני האירוח של טורניר הגולף בדובאי (תמונה: יח"צ)

 

אחד הדברים הבולטים בטורניר הגולף הגדול שנערך בחודש שעבר בדובאי, באחוזת הגולף בג'ומריאה, היה מסכי הענק ששובצו לצידי המסלול לאורך כל ארבעת ימי הטורניר. המסכים הללו, בגדלים שונים שהגיעו עד ל-60 מטרים מרובעים, סופקו והורכבו במקום בידי חברת Creative Technology (או בקיצור CT) שנשכרה לצורך האירוע בידי חברת ההפקות של הסבב האירופאי שהטורניר בדובאי היה האחרון שלו השנה.

CT שיבצה ארבעה מסכי ROE CB5 לאורך המסלול, מתחת לשמיים הכחולים, כדי להבטיח שהצופים יוכלו לעקוב אחר התחרות מכל מקום בו הם נמצאים, וכן הציבה מסכי ענק בתוך אזור המנוחה והאירוח של הטורניר, מקום בו התרכזו עיקר הספונסרים של האירוע, כדי להבטיח שגם הם לא יחמיצו חבטה מהמסלול הירוק כשהם מסתובבים באזור. המסכים שהוצבו היו בגדלים שנעו בין 10 מטרים מרובעים, וכאמור עד מסך בגודל של 60 מטרים שהוצב ליד הגומה ה-18 אל עבר אזורי האירוח, לצד מסך 21 מטרים מרובעים שהוצב עם הפנים אל המסלול.

"ROE CB5 הוא מוצר נהדר. קצב הרענון הגבוה לצד רמות ניטים גבוהות הופכות אותו לאידיאלי לשימוש לצפייה בחוץ, אפילו באור יום. המבנה שלו תוכנן במיוחד מתוך חשיבה על שימושים כאלה, והוא חזק ונוח באותה מידה, ואף קל משקל יחסית", סיפר בארי קולינס שניהל את הפרויקט בדובאי מטעמה של CT.

אבל לא רק בחוץ. CT סיפקה לראשונה בסבב מסכי Absen A3 Pro בגודל של 11 מטר מרובע שהוצבו בתוך מבני האירוח עבור הידוענים והאורחים החשובים, ואילו במתחם העיתונות הוצבו מסכים מאותו סוג אבל בגודל של 21 מטרים מרובעים. כמו כן פוזרו ברחבי האזור כולו טלוויזות מבוססות חיבור IP במידות של 15-65 אינץ' באמצעותם הועברה תוכנית טלוויזיה פנימית של הטורניר עם תכנים שונים מותאמים, כולל מידע, סטטיסטיקות, פרשנויות ועד מדיה חברתית.

"האירוע השנה היה הצלחה גדולה, עם צוות וציוד מהמשרדים בדובאי ולונדון. זה היה מאמץ גלובלי אמיתי, ואירוע שתמיד אשמח לדבר עליו ולחזור אליו", אמר ריצ'ארד סמית', ממנהלי המכירות של CT בלונדון.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG