הבנק האירי המאוחד (AIB) נמצא במהלך בו הוא מתקין יותר מ-500 מסכים של פנסוניק (Panasonic) בבנייני המשרדים שלו בדבלין, במה שפנסוניק מכתירה כפרויקט הגדול ביותר שהוזמן ממנה בשנה האחרונה.

השלב הראשון בפרויקט כבר בוצע בשנה האחרונה, כאשר יותר מ-200 מסכים מקצועיים הותקנו בבניין החדש של החברה בסנטרל פארק בדבלין, אליו הועברו כ-500 עובדי התמיכה הטכנית בבנק. לצורך הפרויקט גויסה חברת האינטגרציה המקומית מק'קיאון (McKeon) שהתקינה מסכי מגע בחדרי ישיבות כמו גם קירות וידאו בחללים הפתוחים. הקיר המרכזי, המורכב מ-9 מסכים, הוצב באזור הקבלה.

המסכים הגדולים התלויים בנקודות מעבר מציגים הודעות לעובדים, בעוד מסכי המגע המותקנים באזורי עבודה משמשים לשיתוף תוכן מטלפונים חכמים ומאפשרים למספר עובדים לערוך את המצגת יחד על המסך הגדול בו-זמנית.

"הרעיון הוא שיש חללים רבים בכל קומה שאנשים יכולים לעבוד בהם יחד בלי לתפוס חדרי ישיבות מסורתיים", הסביר מוריש או'סליבן, מנהל פרויקטים ב-AIB. "שיתוף פעולה הוא אבן היסוד של הדרך בה אנו עובדים. רצינו להבטיח את יכולתנו לשתף פעולה ביעילות גם באופן מקומי, על ידי שימוש בטכנולוגיות אודיו-ויז'ואל בתוך המשרד, וגם מרחוק, באמצעות ועידות וידאו".

הוא הוסיף כי התקנת המסכים בבניין בסנטרל פארק היתה ניסוי ראשון לקראת השלב הבא, בו יותקנו עוד יותר מ-300 מסכים בשלושת הבניינים האחרים של החברה בבירה האירית.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG