שיתופי פעולה משמעותיים, הסמכות מבטיחות, פתרונות ומוצרים המתוכננים באופן חדשני ומכילים טכנולוגיות מובילות, ומיזוג אחד ששם את היצרנית הוותיקה בנקודת זינוק סופר מעניינת. דן אנגל, Regional sales director ב- Poly HP מסכם. 

"נתחיל מהמסר המרכזי- התערוכה האחרונה הוכיחה מעל לכל ספק שליווי הלקוח הוא שלב קריטי בתהליך ההצטיידות. הוא בהחלט מחכים יותר משנה לשנה אבל היכולת שלו להבין כיצד והיכן ניתן להשתמש בפיצ'רים השונים שעושים את ההבדל ובכך להעמיק את היישום, עוצמתית לאין שיעור כאשר המכירה צמודה עם יצרנית כמו Poly ולא מאתר כלשהו או מצגת. 

"קיימות מגמות שונות אשר מביאות ל"השטחת" תהליך המכירה אבל אנחנו רואים את ההבדל בין הצטיידות "שטוחה" לבין כזו שכוללת hands-on עם ליווי pre-sale צמוד, המאפשרת ללקוח להשיג הרבה יותר. לקוח שקונה מ Poly HP פתרונות הוא לקוח שישתמש בצורה מקצועית יותר, יבין את היכולות השונות ויגדיל את את סט הכלים שלו בתחום הוידאו קונפרנס. 

"התערוכה חזרה ל'פול-סקייל' בהשוואה לשנה שעברה. כל היצרנים שיכולתי להעלות על הדעת נכחו וכמויות המבקרים בביתנים היתה עצומה. Poly הציגה לראשונה יחד עם HP איתה התמזגנו לאחרונה והמשמעות היא שפתרונות הוידאו קונפרנס המובילים של Poly משתלבים בסל מוצרים אשר כולל מחשוב, הדפסה, פתרונות היקפיים ועושר עצום ללקוח הסופי". 

תמונה - צחי פוגל

אז מה חדש? 

"עוד לפני הטכנולוגיה, חלק לא מבוטל מהפרטנרים רצו לשמוע מההנהלה איך ייראה העתיד עם HP. מבחינה טכנית ממשיכים כרגע באותה תצורה כאשר מתקיימת פעילות של איחוד מערכות ברקע. Poly שומרת על האינטגרטור ועל שרשרת האספקה ללקוח בכל מה שקשור לפתרונות אשר דורשים מכירה מיועצת. לצד זה אנחנו בוחנים כניסה לשוק ה E-tailers עם מוצרים שאינם דורשים תפעול או תמיכה עבור השימוש כמו למשל אוזניות הוויאג'ר 360 שהושקו לאחרונה. ה 360 הן אוזניות true ear buds בעלות קשר עצמאי וייחודי לבסיס, לקייס הטעינה. מוצר שקיבלנו עליו פידבקים מאוד חיוביים ואין סיבה בעולם שהוא לא יירכש ישירות באתר אינטרנט. זה אמנם ייקח זמן אבל זה יקרה". 

"הבשורות המשמעותיות עבורי היו ההשקה של הגוגל מיט כ native על סדרת ה studio X של Poly, פתרון ה ZOOM-ROOM עם ה HP-PC בתצורה של חדר גדול המאפשרת חיבור של שלושה מסכים ושלוש מצלמות ומתן מענה לסטאפים מורכבים. גם גרסת ה pre-release 4.0 שכללה את ההסמכות הרשמיות של Microsoft teams ל X70 של Poly ול group-7500 היא אירוע משמעותי עבור השוק בישראל". 

 

הוידאו המלא

התעניינות משרשרת האספקה 

HP ישראל בוחנת פרטנרים עבור צמתים בהם יש סינרגיה בין צרכי הלקוחות השונים. יש כבר שלושה פרטנרים שעברו on-boarding בישראל. לצד מהלכים מהסוג הזה, Poly שומרת על הפרטנרים שלה בכל מדינה ועושה מאמצים רבים לשרת אותם ולענות על האתגרים הרבים איתם הם מתמודדים. אנחנו מסתכלים על זה, במיוחד בישראל, הייתי אומר אפילו כאינטימיות. אתה צריך לבנות קשר ויחסי אמון אמיתיים עם הפרטנרים במטרה לייצר מערכת יחסים יציבה ולאורך זמן. לדעתנו אלה שדוחפים ולוחצים רק בשביל להתקדם לעסקה הבאה, גם מקלקלים ללקוחות הקצה וגם לא יחזיקו בשוק לאורך זמן. 

"לסיכום, כבר הרבה שנים לא יצא לי לחוות כזו כמות של תנועת לקוחות סופיים ופרטנרים שהגיעו ממדינות רבות כל כך. הביתן היה מלא לאורך כל ימי התערוכה וראוי לשבח את הנציגות המכובדת מישראל שמוכיחה שיש עניין רב להעמיק וללמוד מה ניתן להשיג מכל פתרון עבור האתגרים השונים. זו בדיוק התפישה של Poly HP". 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG