ניהול תכנים מרחוק בקלות ובמהירות עם MobiLock Presentations (תמונה: ProMobi)

 

MobiLock Presentations, המוצר החדש עליו הכריזה פרומובי (ProMobi), הוא פתרון לניהול קיוסקים מבוססי מידע עם תכנים המיועדים להצגה על גבי שילוט דיגיטלי. מדובר בפתרון עבור תכנים שחברות מבקשות להציג בלולאה סגורה, שוב ושוב, והפתרון מאפשר שילוב של סוגי תכנים שונים – מתמונות ועד סרטוני וידאו קצרים, עם שומרי מסך עם הזרמת תכנים באופן חי וכיוצא בכך.

המערכת מאפשרת להשתמש בטלפונים חכמים, טאבלטים ושאר מוצרי מחשוב המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google), ולפי החברה מדובר באפליקציה מותאמת שמאפשרת לנהל את התכנים מרחוק ללא מאמץ מיוחד וללא עקומת לימוד תלולה. היא גם מציעה את האפשרות לדחוף את התכנים אל אמצעי השילוט הדיגיטלי ישירות מ-Google Drive, אמצעי האחסון בענן שגוגל מציעה.

הפתרון, לפי החברה, מיועד למעשה לשימושים נרחבים – לצרכים בידוריים, לשימוש במערכת החינוך כדי להעביר מסרים, בחנויות קמעונאיות וגם במוסדות אירוח ברמות שונות, מקומות בהם מרבים להשתמש בשילוט דיגיטלי חכם ומעוצב כדי להעביר תכנים וכדי לספק במקביל חוויית משתמש איכותית.

בפרומובי מוסיפים כי MobiLock Presentations הוא פתרון המאפשר, מעבר להעלאת התכנים, גם ליצור ולערוך אותם באופן מקומי, להכין מצגות שלמות, לבחון את התזמונים ואת התוצאה שתהיה בפועל, ואז להפיץ אותם אל השלטים המיועדים.

"התוכנה שלנו מבינה את הבעיות העסקיות הבסיסיות וההקשריות עימן מתמודדים לקוחות השילוט הדיגיטלי ומכיוון שכך אנו מספקים תכונות להן תהיה השפעה מועילה על העסקים. הפתרון שלנו מציע פשטות וזריזות כדי להבטיח שהוא עומד בדרישות הלקוחות שלנו למעורבות לקוחות עם גיבוי של תהליך ניהול תכני תצוגות פשוט", אמר סריראם קקאראלה, סגן נשיא לניידות בחברה, והוסיף שהיא גם מתכננת בקרוב להשיק את סביבת העבודה שלה גם למערכות iOS.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG