העוצמה של סדרת הפיוז'ן מקס כוללת הנדסת מוצר חדשנית המפחיתה תקלות, משנה את חוקי התחזוקה, מורידה משמעותית את רמת החום המופץ מהמסך ומשאירה את המסך דק, שזה גם אסתטי אבל לא פחות – פרקטי. שי גוילי, מנכ"ל החברה: "רצינו להשיג את הפתרון הטוב ביותר במגוון פרמטרים כמו הרכבה תוך פחות מ 90 דקות, התאמה מרבית למגוון סוגי חללים, הפרדת חווית השימוש מהתפעול והתחזוקה ועוד. הבנו שיחד עם יכולות הייצור הייחודיות שלנו, יש לנו בשורה אמיתית לשוק הישראלי". 

לפני שרוכשים מסך, מעטים הם אלה שבודקים כל פרט ופרט. למעשה הרוב קורא כמה שורות, מדבר עם חבר או שניים יודעי דבר, מבצע סקר שוק קטן ומקבל החלטה עם אחוז גבוה (או יותר) של אינטואיציה. וזה עוד כשמדובר על מסך ביתי. מה קורה כשעל הפרק הצטיידות בפתרון לארגון כשהפרמטרים השונים מצד אחד, והצרכים והמימושים הרצויים מהצד השני, זרים כמעט לחלוטין למקבלי ההחלטות ? 

עם סט אתגרים לא פשוט, מוצא את עצמו מקבל ההחלטות תלוי ביועץ, בחברת האינטגרציה או בכל מי שקיים על הנתיב (כמעט) באופן מוחלט. בדיוק בשביל לאפשר ללקוח הקצה לדעת יותר ולהיות מסוגל לשאול שאלות טובות יותר בתהליך, משתפת פריים ויו ב'רזולוציות' של עולם ה LED ושופכת אור על המגמות אשר לחלקן היא אחראית בעצמה. 

שי גוילי, מנכ"ל פריים ויו (תמונה AVM)
איציק חכמון, סמנכ"ל הפיתוח העסקי(AVM)

מחשבה מייצרת מציאות של הנדסת מוצר פורצת דרך

אנחנו חיים בתוך סביבות אליהן אנחנו לעיתים מורגלים בלי לשאול שאלות. זה לא כך בפריים ויו ואחת הדוגמאות לכך היא (הוא) ספק הכוח שכבר לא נמצא בתוך גוף המסך (הקבינט) כפי שקורה בפתרונות של היצרניות המתחרות. הוא הוזז למארז החיצוני אשר יכול להתרחק למרחק של עד מאה מטרים מהקיר בו מותקן המסך עם אפס Latency. וזה לא הכל ! בתוך אותו קבינט של הפיוז'ן מקס לא תמצאו כבלים. הכל מוקם על יחידת ה"מוח" הראשית. גוילי: "ההנדסה החדשנית והמתקדמת של הפיוז'ן מקס מפרידה בין המוח לגוף. פריים ויו רוצה לאפשר חווית שימוש מנותקת מ'חדר המנועים' עבור קהל הצופים מצד אחד, ומתן אפשרות תפעול ותחזוקה מנותקת מאזורי החוויה מהצד השני. עם התפישה הזו יצרנו הנדסה אשר הורידה את כמות התקלות באופן ניכר מאחר שבמסכי ה LED רוב התקלות נובעות מספקי הכוח הרבים והכבילה המפוזרים בקבינט ולא מהאלקטרוניקה כפי שנהוג לחשוב בטעות. 

בנוסף, הוצאת הציוד המשלים מחוץ לקבינט, מייתרת את הצורך לפרק את ה'טיילים' (פיסות הLED  הנשלפות המרכיבות את שטח התצוגה) בעת תקלה, מאפשרת להקטין את עובי המסך מה שעשוי להיות משמעותי מאוד בהתקנות רבות, ומפחיתה את רמת החום שהמסך פולט בעשרות אחוזים, או בקיצור- השגנו אזור תפעולי ואזור חוויתי עבור הלקוחות הסופיים." 

תמונה - פריים ויו

שליטה בייצור- למי זה חשוב בכלל ?

איציק חכמון, סמנכ"ל הפיתוח העסקי והמכירות: "מבנה שרשרת האספקה ומנגנון היצור של פריים ויו נמצאים בשליטה מלאה מול כל פרויקט. חשוב להבין שכאשר מדובר בפרויקטים ארוכי טווח יתכן מצב בו לקוח רוכש פתרון מסוים שיותקן כעבור שלוש שנים, ושלוש שנים הן נצח במונחי טכנולוגיה. בעזרת ההנדסה החדשנית של הפיוז'ן מקס, פריים ויו יכולה להבטיח ללקוח את האלקטרוניקה המעודכנת ביותר במעמד ההתקנה ללא תוספות והפתעות. וכשאנחנו רואים את חוויית הלקוח חשוב לציין את נושא התחזוקה. פריים ויו מספקת 'טיילים' רזרוויים מאותה מנת יצור אשר ניתנים להחלפה קלה ופשוטה על ידי הלקוח עצמו במידה ויש תקלה באחד מהם. ה'טייל' התקול מגיע אלינו ומיד אחרי התיקון הוא מולבש באותה קלות חזרה על המסך. הסיבה שה'טיילים' של פריים ויו קטנים באופן משמעותי היא המחשבה על נוחות התחזוקה של הלקוח בשטח." 

החלפת ה'טיילים' היחודיים של פריים ויו

חברת פריים ויו מבצעת מזה 15 שנה פרויקטים לארגונים הנחשבים כמחמירים ביותר בעולם כדוגמת צבא ארצות הברית, נאס"א או האו"ם. סוג הלקוחות הזה הביא ליצרנית ניסיון עצום בעבודה לפי התקדמות ואבני דרך. גוילי: "מעבר לטכנולוגיה המתקדמת, הפיוז'ן מקס הוא פרי פיתוח של שיטות העבודה של שלנו. יחד עם חמש שנות האחריות (או 100 אלף שעות עבודה), המוצר מאפשר לנו להיות אטרקטיביים בכל פרויקט." 

הפיוז'ן מקס הוא רק מוצר אחד מתוך משפחת הפיוז'ן של היצרנית, חכמון: "משפחת הפיוז'ן 'נולדה' לפני כשש שנים לאחר מחקר מעמיק של צרכי השטח ותכנון הנדסי מדויק. המאמץ הזה הביא לעולם משפחה שלמה של מוצרים שהתחיל עם הפיוז'ן, אחריו הפיוז'ן מקס, הפיוז'ן אקסטרה לארג', פיוז'ן אאוטדור ופתרונות נוספים, מה שמאפשר לנו לתת מענה לצרכים שונים בתכלית באותו פרויקט".

 
תמונה - פריים ויו
תמונה - פריים ויו

חזון שכולל חברה גדולה שנותנת שירות גרילה

גוילי: "רצינו לתת ללקוחות את הפתרון המתקדם ביותר במגוון ממדים; הרכבה סופר מהירה, קלות שינוע ותאימות מקסימלית למגוון סוגי חללים עם פוקוס על תחום חדרי הישיבות והחינוך. ההשקעה הגדולה לא היתה הימור אלא מענה מדויק נושא פרי- הפיוז'ן מקס חולל מהפיכה אמיתית בשוק ומהרגע שהלקוחות, היועצים וחברות האינטגרציה נחשפו לאיכות התמונה, האמינות ולתכונות הנוספות שלו בשנת 2018, הוא הפך לרב מכר ואף לכרטיס הביקור שלנו."

פריים-ויו משווקת סדרות נוספות במשפחת הפיוז'ן כאמור, כמו הפיוז'ן אקסטרה לארג' אשר נועד לקירות גדולים במיוחד או הפיוז'ן מקס אאוטדור אשר נותן מענה לתנאים החיצוניים הקשוחים ביותר עבור בתי מלון, מגרשי ומתחמי ספורט, מרכזי מבקרים, בריכות שחיה, גני אירועים ואף גגות או חצרות פרטיים, ואי אפשר להשלים את הכתבה בלי להזכיר את החתיך שבחבורה- ה'פיוז'ן מקס טו גו. מסך מתקפל אשר מותקן על עגלה מעוצבת הכוללת מעלית להתאמת הגובה. לצד 'פתרונות מדף', מספקת היצרנית פתרונות תפורים למידות הפרויקט עם מניפת יכולות וחדשנות שכוללת מסכים שקופים וכל תצורת LED שיכולה לעלות על הדעת, עליה נמשיך לעדכן אתכם. 

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG