"העמדות עובדות בצורה חלקה והפתרון שאופיין הינו מדויק ועונה על הצרכים שלנו עם 'הפתעות' קטנות שצוות IVS ידע שנפגוש בהמשך. השירות שניתן ישירות למורים מאפשר לנו להמשיך ולעבוד באופן שוטף והרבה יותר נכון ומדויק", כך אומר דימה טיומקין, המנהל הטכני לתחום המדיה במחלקת מערכות המידע של מטח. עוד סיפור (של) לקוח אופייני לחברת IVS. 

הלקוח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית - מטח

המרכז לטכנולוגיה חינוכית הוא ארגון לתועלת הציבור וללא כוונות רווח, הפועל מזה כחמישה עשורים כדי לקדם את החינוך בישראל באמצעות פתרונות המשלבים חדשנות פדגוגית, תוכן עדכני וטכנולוגיה מתקדמת.

"ואז הגיעה הקורונה" - האתגר

דימה טיומקין המנהל הטכני לתחום המדיה במחלקת מערכות המידע של מטח הצטרף לשורות הארגון לפני כשנה, בדיוק כאשר הוחלט לקחת את תחום הוידאו כמה שלבים קדימה: "מאז שהצטרפתי הספקנו להשלים שלושה פרויקטים מוצלחים מאוד עם IVS. הראשון היה הקמת חדר שידור עם שלושה ערוצים ומערכת Play-Out ששדרגה אותנו משמעותית ביכולות שידור מקצועיות. הפרויקט השני נתן לנו מענה לאתגר שידורי הלמידה מרחוק אותם אנחנו מעבירים על גבי פלטפורמות של ספקיות התוכן המובילות כמו 'סלקום', 'פרטנר', 'הוט' ו'יס', לאחר שנדרשנו על ידי משרד החינוך להרים מאפס מערך ברואדקאסט הכולל 12 ערוצי שידור. IVS העמידה את המערכת באתר מטח בתוך שבוע ואז הגיעה הקורונה". 

זה אולי נראה כמו נצח אולם חלפו מספר חודשים מאז פרצה המגיפה שאילצה ארגונים רבים לאמץ שיטות עבודה וטכנולוגיות תומכות להמשכיות עסקית. במקרה של מטח האתגר היה כפול מאחר והיא מחויבת לספק את הצד הטכני והטכנולוגי לפעילות הפדגוגית המנוהלת על ידי משרד החינוך, שכידוע בעצמו מאותגר מהמצב. 

טיומקין: "קיבלנו דרישה ממשרד החינוך לתת פתרון לעשרה מורים שיאפשר להם להקליט שיעורים מביתם ויאפשר לנו לשדר אותם באופן מיידי וזאת כדי לספק פתרון שיאפשר את המשך השידורים גם במקרה של סגר מלא. מעבר לאתגרים המוכרים כמו לוחות זמנים ותקציב, בפרויקט הספציפי הזה התמודד צוות IVS  גם עם איסור לפגוש את המורים להדרכת תפעול העמדות ואפילו התקנתן התבצעה 'מרחוק'. 

לאחר ההתנסות המאוד מוצלחת בשני הפרויקטים הקודמים, היה לי ברור שזה הצוות שאיתו אוכל להשיג את המענה המהיר והטוב ביותר. ההתגייסות והזמינות שלהם בכל שעה גרמו לנו להבין איזה שותף נהדר מצאנו. נציגי IVS העמידו POC עם המערכות שלהם והפרויקט הושלם במהירות המרבית כולל מתן שירות ותמיכה Post-Sale לעשרת המורים ישירות מול מוקד השירות של IVS." 

 
דימה טיומקין, מטח (תמונה AVM)
תובל גדליה, IVS (תמונה AVM)

הפתרון

תובל גדליה, מנכ"ל משותף בחברת IVS: "אתגרי הדרישה האחרונה של מטח מוכרים לנו היטב ומכיוון ששני הפרויקטים הקודמים יצרו אמון רב, יכולנו לקחת את הפרויקט כ Turn-Key לרבות ההתקנות המרוחקות בבתי המורים, ההדרכות, הליווי והתחזוקה השוטפת. כך הצלחנו להשאיר את צוות מטח על אותה מצבת כוח אדם ולפנות את דימה מתפעול הפעילות החדשה. 

לב הפתרון שלנו הושתת על מערכת ההקלטה של חברת AREC שנועדה בדיוק לצרכים הללו. מדובר במערכת הקלטה יציבה אשר תומכת בתצורות אוטומציה מגוונות שאפשרה לנו לתת מענה לשני מקורות (Sources)- מצגת ומצלמה, והזרמת (Stream) התוכן של שני המקורות side BY side עם אופציה ל Live, כאשר בסוף ההקלטה נטענים החומרים המוקלטים לשרת הייעודי של מטח באופן אוטומטי.

הייחודיות של IVS המשלבת ידע טכנולוגי מתחום הטלוויזיה והשידור בשילוב עם טכנולוגיה מתחום המולטימדיה, נותנת ללקוחות שלנו יתרון משמעותי בעידן הוידאו אליו העולם נכנס." 

בפרויקט סופקו כעשר עמדות הכוללות: 

  • מצלמה 
  • לפטופ
  • מיקרופון דש
  • תאורה 
  • מערכת הקלטה AREC 
  • ראוטר כולל SIM תומך בטעינת החומרים לשרת FTP  

התוצאה

בתוך ימים ספורים הצליחו כעשרה מורים, רובם אינם מומחי טכנולוגיה, להקליט סדרות שיעורים באופן פשוט וידידותי לפי דרישת משרד החינוך ועם מינימום עיכובים. 

טיומקין: "העמדות עובדות בצורה חלקה והפתרון שאופיין הינו מדויק ועונה על הצרכים שלנו עם 'הפתעות' קטנות שצוותIVS  ידע שנפגוש בהמשך. השירות שניתן ישירות למורים מאפשר לנו להמשיך ולעבוד באופן שוטף והרבה יותר נכון. מאחר ואני מכיר לא מעט מהשחקניות בשוק, אני יכול לומר שעוד לא נתקלתי בשירות כמו שקיבלתי מהצוות של IVS. אי אפשר שלא להבחין שמדובר בניהול מוכוון שירות לקוח ובצוות שמבין את המשימה וקשוב לכל בקשה. בתקופה משונה כמו שאנחנו חיים בה כל יום יכולה "לנחות" דרישה מאתגרת, אני רגוע כשאני יודע ש IVS היא השותף שלנו."

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG