פתרונות תצוגה שמאפשרים להתחיל מסע דיגיטלי. NEC מתכוננת ל-ISE (תמונה: NEC)

 

NEC תגיע ל-ISE 2019 עם הבטחה, מצידה, להביא לידי ביטוי את פורטפוליו פתרונות התצוגה שלה שלדבריה יוצג בדרך שתראה את היכולת שלה להתאים פתרונות תפורים עבור מגוון רחב של תעשיות ותרחישי שימוש, והיא תעשה זאת תחת הכותרת 'להתחיל כאן' (Start Here).

לפי החברה, טכנולוגיות התצוגה שהיא תראה בדוכן שלה מאפשרות למשתמשים להצליח להעביר מסרים טוב יותר לקהל היעד שלהם – וכתוצאה מכך להגדיל היענות ומעורבות, לשפר תוצאות של ישיבות ופגישות עבודה, להוביל לשיתוף פעולה טוב יותר וכמובן גם להשאיר רושם רב גם במתחמים גדולים.

הפתרונות שתציג NEC ימוקדו בהתאם לתרחישי השימוש. כך למשך ירוכזו יחדיו פתרונות תצוגה עבור מרחבי הוועדות, יצירת תוכן משותפת, פגישות, תצוגות וחדרי מנהלים. מדובר בשורת פתרונות שכוללת את מסכי ה-InfinityBoard החדשניים של החברה, מסגי dvLED עצמאיים וכן תצוגות 4K. בהיבט של לוחות מודעות חכמים ושילוט דיגיטלי רוצה NEC להראות כיצד הפתרונות שלה עוזרים ליצור תגובה טובה יותר של הלקוחות ובכך לשפר מכירות. בתצוגה ימצאו המבקרים טכנולוגיות כמו פוסטרים דיגיטליים, לוחות להעברת תוכן בקנה מידה גדול, פתרונות המשלבים מידע ובידור ועוד – והכל באמצעות תרחישים חיים שיציגו את הפתרונות בעבודה בפועל.

"הציפיות של הלקוחות והמשתמשים משתנים כל כך מהר כך שקשה מאוד לדעת היכן להתחיל את הטרנספורמציה של החוויה הוויזואלית. זו הסיבה בה בחרנו לתערוכה השנה את 'להתחיל כאן' כססמה שלנו. המסע אל עבר שילוט טוב יותר, כולל שילוט דיגיטלי וקמעונאי, שיתוף פעולה, תקשורת וחוויה ויזואלית עשירה יותר, מתחיל עם ההבנה כיצד טכנולוגיות תצוגה מודרניות מאפשרות לארגונים להשאיר רושם שנמשך זמן רב יותר", אמרה סטפני קורינת', סגנית נשיא בכירה לשיווק ופיתוח עסקי ב-NEC אירופה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG