כששתי ענקיות מתמזגות אמורה להיות אי בהירות כלשהי וחששות רבים, אולם אחרי 19 שנה ושלושה מיזוגים עם המותג, דן אנגל כבר לא מתעסק עם רגשות ומתפנה לעסוק בדבר אחד – הזדמנויות

תמונה - AvM

ברזומה המפואר של דן אנגל בפוליקום (Polycom), רשומים כבר שלושה מיזוגים. זו הסיבה שהמיזוג הרביעי אשר מתרחש ממש בימים אלה לאחר שפוליקום נרכשה על ידי פלנטרוניקס (Plantronics), מביא איתו ציפייה גדולה במקום חששות. אנגל אינו אדיש למיזוג. ההיפך! הוא מצפה בכיליון עיניים להזדמנויות שהמיזוג 'יוליד', והוא מיומן מספיק ללוות אירוע משמעותי כמו זה: "פתאום גיליתי כמה חשוב הניסיון שצברתי במיזוגים כמו זה שמתרחש עכשיו עם פלנטרוניקס" אומר דן ומוסיף "מסתבר שזהו ניסיון קריטי להטמעה מדויקת ומניבה יותר". 

מפתיע קצת שמנהל כ"כ וותיק בארגון לא נח על זרי דפנה ולא נלחץ מה'ערפל' הזמני, אלא פועל בנחישות לקראת ההזדמנויות שהמיזוג יביא: "המיזוג עם פלנטרוניקס יחזק את שני המותגים באופן משמעותי. פתרונות חדשים יפותחו עם דגש על הטוב ביותר של כל אחת מהיצרניות המובילות, נוכל להיות אטרקטיביים מאוד במחיר, להדק את הקשר עם לקוחות קיימים של פוליקום אבל הדובדבן האמיתי הוא האופק החדש שנפרש מולנו – שוק ובו מאות לקוחות שפוליקום לא היתה נגישה אליהם עד היום, הופך להיות קהל מטרה לפתרונות המשולבים של פוליקום ופלנטרוניקס". 

תמונה - AvM

לא באמת האמנתי שאנגל ישתף אותי בכל מה שהוא כבר יודע, אבל הוא סיפר שבקרוב יושק שם חדש ומיתוג משולב של שתי הענקיות במטרה להעצים את הבאז: "אירוע מהסוג הזה מביא איתו קצב אחר. ולמרות שאנחנו עושים עסקים כרגיל, ברור לי שגם השוק ממתין לקבל תמונה בהירה יותר של אופי המיזוג. בקרוב מאוד יוכרזו הכרזות חדשות הן על השם, המיתוג, המבנה הארגוני החדש, ואפילו על הפוקוס, ואני משוכנע שמכפיל הכוח הזה יפתח לנו דלתות חדשות ויסייע לנו להתייעל ולהיות זריזים יותר במהירות המענה לצרכי השוק, רק שהפעם בעוצמה גדולה הרבה יותר" מסכם אנגל. 

בהצלחה

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG