לייצר ולהעביר תכנים לתצוגה דרך הענן, גם במוסדות חינוך (תמונה: Carousel)

 

השילוט הדיגיטלי בענן. כך פחות או יותר ניתן לכנות את Carousel Cloud, הפלטפרומה החדשה שהתחילה קארוסל (Carousel Digital Signage) להציע לאחרונה שמיועדת לספק שירות מבוסס SaaS להפקה וניהול של תכנים עבור השוק ההולך ומתרחב הזה, שגם החל לאחרונה להתקדם מאוד מבחינה טכנולוגית.

הפלטפורמה, כמו כל תוכנה ארגונית, עוזרת לחברות שרוצות להוריד את עומס העבודה הזה מהשרתים שלהן, וכן הוא מאפשר לכל חברה להתאים בכל רגע נתון כמעט את היקף השימוש לצרכי השילוט הדיגיטלי שלה, ללא הגבלות הרחבה שיכולות לנבוע בעת שימוש בפתרון תוכנה המתבסס על תוכנה מקומית, וללא קשר לגודל הארגון עצמו. בנוסף, מספרים בחברה, זו פלטפרומה שמקדמת את שיתוף הפעולה כי ניתן להפגיש ולכולל בה תכנים ממקומות שונים שמחוברים לאותה מסגרת תפעולית ויכולים לפעול באותו ערוץ הפצה.

התכנים המיוצרים בפלטפורמה מורדים לצורך הצגת אל נגני מדיה. Carousel Cloud תומכת במגוון נגני דור 3 ו-4 של ברייט-סיין (BrightSigh), כל מכשירי הדור הרביעי ומעלה של Apple TV, וכן בכל נגני המדיה המבוססים על Windows 7 או Windows 10 של מיקרוסופט (Microsoft).

כאמור התשלום הוא לפי שימוש, והמדד הוא מספר הנגנים בהם משתמשים בכל חודש. לשירות שלוש רמות: בסיסית ב-19.97 דולרים לנגן/לחודש, סטנדרטית ב-25.30 דולרים לנגן/לחודש ופרו במחיר של 31.30 דולרים לכל נגן/לחודש. יש מחירים מיוחדים למוסדות חינוך וכן לכל מי שרוצה להשתמש ביותר מ-300 נגני מדיה בחודש.

"הלקוחות של Carousel Cloud יכולים לנצל כעת לנהל את השילוט שלהם באמצעות ארכיטקטורה שאינה מקומית, וזה הופך אותה למאוד מושכת עבור קומפלקסים של כיתות לימוד וחדרי ישיבות בהם לכל פיסת נדל"ן יש ערך גבוה מאוד, ועם השימוש במודל המינוי החסכוני של השירות, ניתן להתחיל להפעיל מסכים חדשים תוך דקות", אמר מנכ"ל החברה, ג'יי ג'יי פארקר.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG