שירות ניהול שילוט באירוח, ובענן – Carousel Cloud (תמונה: rAVe)

 

פלטפורמת הענן של קארוסל (Carousel) תוצג לראווה באופן רשמי בתערוכת השילוט הדיגיטלי הגדולה DSE שתערך בסוף החודש. זו הפעם הראשונה בה החברה תציג את הפתרון החדש שלה עליו הכריזה בשלהי השנה שעברה.

פלטפורמת Carousel Cloud מציעה פתרון במבנה תמחירי בהתאם לנהוג בשירותי SaaS. היא מיועדת לארגונים שמעוניינים בשירות שילוט דיגיטלי באירוח במקום לרכוש ולתחזק ציוד ותוכנה בעצמן. השירות שמציעה קארסול גם תומך בהתאמות גודל לפי צורך, ולפי החברה כמעט ואין מגבלה. היתרון הנוסף הוא גם פשטות העבודה היחסית עבור צוות ה-IT שמוריד מעל כתפיו את הצורך לתחזק חומרה, מצד אחד, ולנהל עדכוני תוכנה, מצד שני.

מעבר לכך הודיעה החברה שהיא מאמצת ותתמקד עוד יותר בהתקני ה-Apple TV כנגני המדיה עבור הפתרונות שלה. החברה אף הודיעה כי כערך מוסף ניתן יהיה להוריד מ-App Store או דרך יישום ניהול ארגוני אפליקציה בשם Carousel Player שתקל על הפיכת התקני ה-Apple TV לסוג של נגני מדיה ברמה הארגונית הגבוהה.

בחברה מספרים שהצגת הפלטפורמה החדשה, כולל ההתאמה לשימוש עם Apple TV, ולצד פתרונות בהתקנה מקומית מסורתית, כולם יוצגו תחת מטריית המסרים של החברה לפיה מעבר לצורך באימוץ של עבודה משותפת יש להקפיד על הצעת תכנים טריים כדי להבטיח החזר אמיתי להשקעה.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG