23 אולמות בקומפלקס סינמקס עם פתרונות הקרנת לייזר ואודיו של קריסטיי (תמונה: Cinemex)

 

מולטיפלקס בתי הקולנוע החדש סינמקס מארקט (Cinemex Market ARTZ Pedregal) שבמקסיקו סיטי הפך מייד עם פתיחתו לגדול בעולם מבין כל אלו המיישמים באולמות אך ורק במקרני לייזר כדי להקרין את הסרטים בפני קהל. הקומפלקס מכיל 23 אולמות ובכולם הוצבו פתרונות הקרנת הקולנוע של קריסטיי: CP2315-RGB ו-CP2320-RGB 2K.

היתרון המשמעותי של ההצעה של קריסטיי, שעמד בפני מקבלי ההחלטות, היה שמדובר במקרן RGB מוכלל בתצורה יחסית נוחה ומותאמת להתקנה באולמות קולנוע. העובדה שאין צורך ביחידת קירור חיצונית עוזרת גם היא להפחתת העלויות. כמו כן התרשמו בחברה מכך שמדובר במקרנים המספקים איכות תמונה ובהירות מעל לתקן DCI לאורך כל מחזור החיים של המקרן, עם כ-30,000 שעות תפעוליות ללא צורך בהחלפת מנורה.

"ההחלטה להציב את המקרנים הללו באה לאחר מבחנים נרחבים. התרשמנו מהביצועים שלהם וזה גרם לנו להרגיש בטוחים שטכנולוגיית התאורה הקניינית RealLaser של קריסטיי היא הדרך לעתיד, כבר כעת. הקהל מעניק לנו משוב טוב אודות לצבעים הנהדרים והניגודיות החדה, וזה מוביל אותנו להבנה שאנחנו כנראה מספקים את חוויית הקולנוע הטובה ביותר האפשרית בכל מקסיקו", אמר רולנדו מאגי, מנהל התפעול של סינמקס.

מעבר למקרנים, בכל 23 האולמות שבמולטיפלקס הזה, בהם יש 1,172 מושבים, הותקנו גם פתרונות Vive Audio של קריסטיי בתצורות שונות המבוססות על רמקולים מסדרות LA ו-LS של החברה, כשבכל האולמות סאבוופרים מדגם S218 LFE עם מגברי CDA Class D.

"אנחנו שמחים על הבחירה במקרני הקולנוע בלייזר נקי שלנו כדי לבנות את קומפלקס בתי הקולנוע שמציע את תצוגת ה-RGB הטובה על פני האדמה. פלטפורמת ה RealLaser שלנו מעניקה לאורחים את הפתרון המושלם כדי לעבור ממנורה להקרנת לייזר RGB המייצגת את העתיד של הקרנה קולנועית", אמר ארנסטו ראמוס, מנכ"ל קריסטיי מקסיקו.

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG