תמונה ראשית - Crestron

עם נתון של כ-14 אלף נרשמים, מתוכם השתתפו בפועל מעל 10,000 מ-108 מדינות, וחלוקה גיאוגרפית מאוזנת מאי פעם בין ארצות הברית לשאר העולם (50%/50%), למעלה מ-720 אלף כניסות לדפי האינטרנט של החברה, כ-28,000 השתתפויות אקטיביות (כשלוש בממוצע לכל משתתף) ומעל 12.5 אלף לידים, חברת Crestron מרוצה מאוד מתוצאות הוועידה הוירטואלית הראשונה שלה. ראיון וידאו עם רונן ברוקשטיין, מנכ"ל Crestron ישראל לסיכום ועידת ה-Crestron Next שהסתיימה לאחרונה. 

בראיון עם אביעד כהן, משתף ברוקשטיין על רוח החברה גם בזמנים סוערים, על ההשקעה חסרת התקדים ב-R&D ועל מנעד תהליכי הפיתוח הרחב והיסודי אשר מהווה חלק מה-DNA של Crestron. לדברי ברוקשטיין מתודולוגיות העבודה לא תחזורנה למה שהעולם היה מורגל אליו גם אחרי הקורונה, היות וקבוצות העבודה וההנהלות נחשפו לשיטות וכלים חדשים שישולבו בתהליכי העבודה מעתה ואילך. 

תפישה זו היא המנוע מאחורי פיתוח משפחות המוצרים המובילות של Crestron אשר מבינה שחדרי הישיבות אינם עומדים להיעלם אלא להשתנות. למעשה, התובנה שעולה מהראיון היא ש-Crestron רואה כל חלל כחדר ישיבות פוטנציאלי ואולי זו לא ההתבוננות על החללים כלל אלא על העובדים בחללים השונים. 

על כיווני הפעילות העיקריים, שיתופי הפעולה ורמזים על פריצת דרך צפויה בתחום השירות- אנחנו מזמינים אתכם ליהנות מהראיון המצולם.

 
Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG