בכל הקשור לקיום פגישות בווידאו קונפרנס- אבטחה ושמירה על פרטיות השיחה הינם מרכיבים קריטיים. ועידן שמחה להציג את השיפור החדש בחדרי הווידאו הארגוני בענן שלה- "קישור חד פעמי (Link) לפגישה" 

תמונות- ועידן

כיום, אנו עושים שימוש בחדר וידאו אישי בענן לאירוח ישיבות. החדר הווירטואלי מאפשר כבר יכולות אבטחה כגון היכולת לנעול את החדר לאחר שכל המשתתפים כבר הצטרפו או שימוש בקוד סודי המגביל את הגישה למצטרפים לא רצויים, אבל הקישור (Link) לחדר הווידאו נשאר זהה בכל הפגישות.
המשמעות היא שכל מי שיש לו את הקישור (גם משיחות אליהן הוזמן בעבר) יכול להצטרף לחדר האישי שלך במידה ולא בוצעו על ידך הגבלות נוספות כמו נעילת החדר או החלפת קוד סודי. לדבר הזה ישנו פוטנציאל לגרום לבעיות בשני מקרים- כאשר החדר בשימוש רציף של פגישות צמודות או כאשר מתקיימת פגישה בה מוצגים חומרים חסויים ומשתתף שלא הוזמן נכנס לחדר הווירטואלי.

קישור חד פעמי (Link) לפגישה הנו ייחודי והשימוש בו פג תוקף מיד בסיומה. בדרך זאת רק מי שהוזמן לפגישה ספציפית יכול להיכנס לחדר בעזרת הקישור הייחודי.

יכולת חדשה זו מוסיפה רובד נוסף ליכולות האבטחה הקיימות ומאפשרת לכם שליטה טובה יותר של הדרך בה הנכם מאבטחים את שיחתכם.

 

כיצד אני מזמנים פגישה בעלת קישור (link) חד פעמי?

אם הנכם משתמשים בתוסף ה Outlook הייעודי לזימון הפגישה, פשוט צרו פגישה חדשה. בשלב הזה תתבקשו לבחור בין פגישה בעלת קישור חד פעמי או בקישור הקבוע של החדר שלכם. ברירת המחדל הנה זימון באמצעות קישור חד פעמי, אולם תמיד תוכלו לשנות זאת.

פרטי החיבור יופיעו באופן אוטומטי בזימון הפגישה, כך שהאורחים שלכם יוכלו להצטרף אליה בקלות ובמהירות. את אותו התהליך תוכלו גם ליצור בעת זימון פגישה באמצעות אפליקציית השירות בטלפון הנייד (IOS או Android).

משהו נוסף שאתם נדרשים לדעת?

אפשרות הזימון של קישור חד פעמי לפגישה עובדת גם במצב Offline, כלומר שאינכם מחוברים לאינטרנט. במצב זה השירות יזכור את בחירתכם (עד למספר זימונים מוגבל) וישלח את הזימונים למשתתפים ברגע שתהיו מחוברים מחדש.

מתי היכולת החדשה תהיה זמינה?

היכולת זמינה כבר לכל המשתתפים. מכיוון שמדובר על שלב Beta, אם יש לכם הערות או משוב, נשמח לשמוע מכם מה אתם חושבים בעניין. 

Share.

Leave A Reply

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

מתכננים לשנות אווירה?

קבלו חמישה טיפים מהאדריכלית המובילה שירלי זמיר

הכירו את המקרן החדש מבית

LG